12:12

Coś się skończyło.....

Zawsze mi smutno jak muszę to robić ale czas jest nieubłagany.  .Pędzi jak szalona lokomotywa...niedawno dziergałam choinki i gwiazdki ,ubierałam choinkę teraz ja rozbieram i dziergam  koszyczki wielkanocne.
Chociaż przy takiej pogodzie i temperaturze żal mniejszy
Rozebrałam choinkę, układam dekoracje do pudełek





te pamiętają jeszcze czasy "komuny" i ich nie wieszam

łańcuchy gotowe do schowania
ten klejony przez wnuczkę  dawno temu
moje dzierganki

całe to towarzystwo czeka na swoje miejsce w szafie

może będą sobie opowiadać jak to było w te święta:)
A choinka?
Jeszcze tylko koraliki i lampki


i będzie służyła nadal.Wykorzystam na okrycie róż bo zima pewnie i do nas zawita.....kiedyśTym samym kończę już temat Świat Bożego Narodzenia

Oby do wiosny!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. Podobno zima wróci ale na chwilkę
    Pozdrowienia wiosenne śle Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tak szybko chować ozdoby świąteczne i samą choinkę, przecież okres Bożego Narodzenia jeszcze trwa... Pozdrawiam , Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez juz posprzatane, lubie takie poswiateczne "oczyszczenie" :D pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu- to chyba przez pogodę i tą zimę-nie zimę nie czułam potrzeby trzymania ozdób i choinki.
    Aniu- też to lubię,bez pospiechu, bez nerwowości .

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też jakoś szybciej w tym roku. Nie ma takiej radości. Kupuję już cebulki hiacyntów i storczyki, żeby było bardziej kwieciście!
    Pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  6. I my właśnie skończyliśmy chować ozdoby świąteczne.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja jeszcze stoi, jakoś szkoda mi, styczeń długi, mocno się nie sypie, a i kolęda jakoś kolędowa (późna, bo 21) jest bardziej przy choince:) Ale cebulki też pędzę, żeby było czym choinkę zastąpić:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger