10:16

Wazony

Ciągle coś nowego staje mi na drodze.Tak było w tym przypadku.Najpierw jeden potem drugi ...nie znaczy ,że biorę wszystko ale musiało w nich być coś co skłoniło mnie do zakupu.
Wazony- dawniej nie czułam wielkiej potrzeby ich posiadania ale odkąd mam ogród lubię coś skubnąć i wsadzić do wody.
W sklepach normalnych ich cena i wygląd mnie nie przekonują a te "wyszperane" ze swoją ceną i wyglądem wpasowały się moje wyobrażenia o wazonie i o tym co chcę mieć.
Mały fragment mojej "kolekcji" wazonów
Zaczęło się od tego wielkiego.Do niego małe delikatne nie pasują ale idealnie nadają się do piwonii a teraz trzymam w nim wielkie kule hortensji chociaż wzór nie bardzo do nich pasuje
ten jest bardzo skromny ,delikatny ale kwiaty ładnie się w nim układają

ten właściwie kupiłam tylko dla wzoru .Taki trochę impulsywny zakup
grubo rżnięte szkło , na nóżce ...ładnie kwiaty w nim wyglądają
o tym już pisałam- nie kupiłam i żałowałam. Na szczęście nie było chętnych i jak następnym razem pojechałam czekał na mnie.W nim każdy kwiat będzie wyglądał "porządnie"

ten jest niewielki , na mały bukiecik
ten z kolei może służyć podwójnie-jako osłonka na małą doniczkę albo jako wazon


bardzo jestem zadowolona z tej doniczko-osłonki




wszystkie mają wspólną cechę -wzór kwiatowy i piękne wypukłości




w to wszystko wpisują się dwa świeczniki kupione jakiś czas temu
I tym postem "rozgrzeszyłam" się z zakupów bo jak teraz patrzę na zdjęcia myślę,że to były dobre zakupy.Teraz tylko zakasać rękawy i zadbać o kwiaty w ogrodzie żeby było co w nie wkładać  I niestety nie jestem pewna czy jak znowu jakiś wpadnie mi w oko to nie kupię
Miłego Dnia życzę





6 komentarzy:

  1. Doniczko-osłonka jest cudna:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne nie wiem który bym wybrała:))lubię wazony i podobnie jak Ty szukam ich wśród staroci:))piękny wazon nawet pusty zdobi:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka kolekcja wazonów, śliczne. A doniczka piękna:) Całuski ślę kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem się zadziwiam. Gdzie Ty to trzymasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że dobre zakupy! Piękne, stylowe wazony. Mi najbardziej podoba się ten całkiem walcowaty- szeroki. Piękny ten jesienny bukiet z dzielżanami.
    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję
    Ta doniczko-wazon też najbardziej mi się podoba
    Hana- stare komody,kredensy są pakowne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger