15:31

Wszystko mi się udało

Tzn.udało mi się to co zaplanowałam a więc
- kuracja antykatarowa skuteczna na tyle,że mam ładnie zrobiony ząbek bo katar mi nie przeszkodził
-pasmanteria- kupiłam włóczkę taką jak chciałam
niestety zdjęcia prz tej pochmurnej pogodzie nie mogły wyjść ale
 obrus mam taki ecri ze złotą nitką zastawa stołowa w takich samych kolorach-ecri ze złotym brzegiem
i dostałam wełnę dokładnie w tych kolorach


tu w innym świetle
teraz tylko 12 kwiatuszków zrobić . Obrączkę zrobię też z wełny

kolejny wyszperany  zakup - 4 podkładki świąteczne pod talerze. Jak sobie odmówić :)

miałam dzisiaj trochę czasu bo panowie usuwają awarie w zakładzie więc jeszcze pochodziłam.
Weszłam wiadomo gdzie - ludzi sporo ale nikt nie zwrócił uwagi na to
wielka i ciężka patera z kloszem.Bardzo ciężka .Patera wielkości dużego talerza i klosz w kształcie dzwona
delikatny marmurkowy wzór
i już zamknęłam pod nim mój ulubiony ser

Reasumując dzień udany chociaż najbardziej cieszy mnie wizyta u dentysty. Kiedyś obiecałam sobie, że już nigdy nie będą mnie bolały zęby.I na razie idzie dobrze. A zakupy traktuję jako nagrodę bo....plombowałam bez znieczulenia:)
Miłego popołudnia

Witam u siebie cube-home-Ania -cieszę się z Twoich wizyt
dodatkowo pozdrawiam podczytującą Alicję z Dekorii


8 komentarzy:

  1. Faktycznie udany dzień.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Noto znaczy że miałąś fartowny dzień - bardzo mi się wszystko podoba wszystko bym ci porwała jak bym mogła - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :o) patera super, ciezka to widac..., ale b.b. ladna :O) Pozdrowienia
    ania
    dziekuje za mile powitanie :*******

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, to rzeczywiście udany i przyjemny dzień, mimo wizyty u dentysty. Piękny obrus kochana. A zakupy uważam za fantastyczne. Piękne podkładki i śliczna patera. Zdrówka życzę kochana i ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się czyta taki radosny post:)))cieszę się że przeziębienie przegoniłaś:))))zakup bardzo udany:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cuda - zawsze coś znajdziesz :) Piękna włóczka :) Ciepło pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger