09:44

Świątecznie cd.

Jutro przyjeżdżają  moje wnuczki. Chciałabym żeby wszystko było już gotowe
na ich przyjęcie
reniferki pod kloszem
to chyba łoś z odrobiną śniegu
koniki co prawda z wosku ale kolejny rok cieszą dziewczyny

Święta rodzina -


kościoły

choinki




 od czwartku wielkie pieczenie pierników przez dziewczyny więc pojemniki już przygotowane.Kolor czerwony chyba najbardziej pasuje do tych świąt


dziadek już zdrowy i mocny
zazdrostki w oknach okolicznościowe
pojemniki okolicznościowe

i koniec kuchennych dekoracji. Dużo wszystkiego ale ...ja tak lubię


i trochę sreberka dla zmiany koloru.
piękny zestaw który dostałam od córki rok temu po świętach.W tym będzie cieszył już od początku








a ja pijąc kawę w piernikowym kubku
dochodzę do wniosku,że więcej już nie potrzebuję ozdób.Jeszcze gdzieś głęboko z bombkami są jakieś pochowane i ujrzą światło dzienne dopiero przy okazji ubierania choinki.
Nie odczuwam już dreszczyku emocji   wchodząc do np. Home & You czy innych podobnych w naszym mieście.Oglądam,dotykam i w duchu zadaję sobie pytanie "czy ja to chcę" a moje drugie ja mówi "nie". I odkładam. No chyba,że trafi się "to coś" ale nie trafiło się:)w tym roku..... bo nic nie kupiłam

Miłego Dnia











8 komentarzy:

  1. Aszko masz tak piękne dodatki, że oferta w sklepach się chowa ... Nie stanowczo możesz pozostać, z tym co masz. Jest piękne :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie ozdoby i dom nimi wypełniony
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wszystko pięknie przygotowane i ozdobione u Ciebie kochana;) Prześliczna ta Twoja kuchnia;) Musi się w niej bardzo miło i przyjemnie pichcić;):):) Szczerze powiem, że ja też lubię jak na święta jest dużo ozdóbek;) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie mnie powala ilość miejsca na takie rzeczy u Ciebie;) A pozdrów Dziewczyny - muszą być spoko - z taką Babcią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kolorowy klimat lubię najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodzinne spotkania świąteczne to wartość bezcenna.Udanych życzę i cieplutkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądam te różności na blogu i tak mi się spodobały, że dodaję blog do ulubionych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger