11:36

Tak się zastanawiam

Wymyśliłam sobie obrączki do serwetek ale mam dylemat

jest jeszcze opcja zielona i czerwona ale nie mam nic zrobionego.Najidealniejsze by były w kolorze złota ale nie mam w swoich zasobach włóczkowych takiego koloru.Planuję umieścić je na frotkach do włosów ale nie wiem czy za bardzo ich nie ścisną.Albo na satynowej tasiemce.

Ostatnia patera wykorzystana do jabłek.Zakup nie okazał się zbędny


Nie "gustuję" w figurkach ale tej damie nie mogłam się oprzeć

I pomimo paskudnej pogody życzę Miłego Dnia

11 komentarzy:

  1. Mam Cie w moich "ulubionych"...trafilam przypadkiem, bo tez uwielbiam pchle targi i szperanie w skarbach... a do tego pochodze z Poznania (i tam cala moja rodzinka kochana) ...- pozdrawiam z dalekiego Burscheid
    ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podoba się biała:)
    Dama, którą kupiłaś jest bardzo ładna, też nie gustuję w figurkach:) Miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało mnie tutaj...czas mi ucieka niesamowicie...podziwiam Twój zapał do prac szydełkowych, choinka z poprzedniego posta piękna Ci wyszła:) Fajny pomysł z obrączkami, myślę, że masz rację, te w kolorze złota byłyby ok. a figurki bardzo lubię..
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszka jak mogę cos doradzić to ja bym pocieła rolkę po papierze tym śniadaniowym bo on jest wąski owinęła złotkiem po czekoladzie i przykleiła te kwiatuszki śliczne no nie wiem ale rzecz gustu a na gumkach mogą się pognieść na prawdę a serwetki są śliczne no i białą jest najłądniejsza różyczka pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Figurka jest przesliczna..a ta patera..az mnie zazdrosc wziela..udany zakup.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podobaja się te na biało;) A jabłuszka na tym talerzu prezentuja się bardzo smakowicie;) Ściskam kochana i ślę buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe rarytaski.Tylko Ci pogratulować,Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te obrączki i jak dla mnie białe śliczne:)))ja bardzo lubię figurki,no może nie wszystkie ale ta którą nabyłaś jest piękna:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym wybrała te białe ... są śliczne, takie delikatne :))) .s

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja stawiam na białe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger