11:32

Srebrna śnieżynka

Kupiłam wczoraj na próbę 2 kłębki-motki kordonka-srebrny i  biały z połyskiem

i zrobiłam pierwsza śnieżynkę

jest bardzo elastyczna wyszło trochę sztywne ale chyba popsikam "krochmalem" w spraju żeby pikotki były bardziej widoczne bo teraz trochę się skręcają.Ale robi się dobrze
Biała jest zdecydowanie sztywniejsza i muszę mniej skomplikowany wzór zastosować.
Dokupię więcej

Kiedyś tutaj pisałam o dzbanku któremu zniszczyłam pokrywkę a konkretnie uchwyt.Wczoraj mnie "natchnęło" kupiłam zwykły porcelanowy uchwyt meblowy ,mąż wyszlifował resztki szkła,dokręciłam i ...mogę już używać. Wygląda dobrze
wzór nieomal spasował się z wzorem na miseczce.No prawie podobne:)

No i czeka mnie leniwa niedziela.Syn pojechał na jakąś rekonstrukcję - takie hobby- tym razem będzie "robił" za Polskiego żołnierza,mąż odpoczywa po tygodniu pracy a ja będę dziergać to i owo....
I wodzić się na pokuszenie rogalami

Miłej niedzieli



6 komentarzy:

  1. Aszko, śnieżynka jest urocza! Pięknie jej urodę podkreśla połyskująca włóczka.
    Rogala jadłam już kilka dni temu i staram się o tym nie pamiętać, bo rogal to ponad 1000kc!
    Miłego wieczoru,
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki są śliczne:)))zadziwiają mnie Twoje pomysły,tak jak ten z uchwytem:)))))rogaliki wyglądają bardzo smacznie,nic dziwnego że wodzą na pokuszenie:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana.. śnieżynka piękne... Będzie piękna dekoracją na Święta;) A skorupy kochana, nie wiem czy już mówiłam, ale zawsze je podziwiam.. Masz je przepiękne;) Rogale... mmmm, aż ślinka cieknie;) Mam nadzieję, że to była dla Ciebie leniwa niedziela i życzę Ci jutro równiez udanego dnia;) Ślę cieplutki pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ci Aszka wyszły te dziergadełka śliczny masz dzbanek i rogaliki są pyszne
    pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta śnieżynka, świetny pomysł. I dzbanuszek uratowany wygląda uroczo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger