16:15

Sympatia,patera ,emalia czyli udany piątek

Pod każdym względem
Po pierwsze ; spotkałam po " X " latach dawną sympatię.Miło się gawędziło .....
Potem weszłam do znanego sklepu i na wstępie zobaczyłam uchwyt do patery.
Jakiś czas temu z talerzy Villeroy&Boch zrobiłam 3 piętrową paterę ale to na czym się opierały talerze było paskudne.A tu wchodzę i panie zastanawiają się do czego ten "pręt" służy a ja od razu "biorę to":). Warto było czekać.Zauważyłam,że często jest tak, iż warto czekać. I w ten oto sposób mam 3 piętrową paterę V&B.Z normalnym uchwytem

jest  jeszcze mały talerzyk [dziurkę już ma]  i pewnie też kiedyś uda się do niego kupić ładny uchwyt

Kolejny zakup- emalia. Jak to zobaczyłam to nie mogłam sobie odmówić:)i.Dawniej jakoś omijałam emalię teraz czuję dreszczyk emocji jak ją widzę.Cukru i  herbaty nie będę w niej trzymała ale jest tyle innych przypraw tym bardziej ,że pokrywki mocno trzymają
ten ma odpryski i już chciałam go odstawić [dawniej bym tak zrobiła] ale przypomniały mi się różne strony i różne stwierdzenia,że im więcej tym lepiej:) czy jakoś tak
Kolor biały , no ale nie można mieć wszystkiego
no i tradycyjnie do kompletu ciężka sygnowana sosjerka
Jeszcze trochę innych "przydasi" kupiłam ale to już innym razem.
Zadowolona z patery musiałam ją czymś zapełnić.Ciągle pada więc w taką pogodę najlepsze ciasteczka.Znalazłam je tu  na bardzo słodkim blogu u Natalia.
Ale bez polewy




20 komentarzy:

  1. Nie no i na koniec podałaś ciasteczka i już się rozchorowałam a mój sliwkowiec czeka aż dopiero go w piekarnik włożę - muszę ci powiedzieć że masz niesamowitego farta do takich zakupów i to w tygodniu - patera wyszłą znakomicie - sosjery nie będę chwalić mam podobną ale angielski komplet, takie blaszaki pamiętam że się wyrzucało jak plastiki nastały w modzie a dziś to ci ich zazdroszczę ale tylko troszeczkę a do Natali zaraz wskoczę tylko powidła przemieszam w garze życzę ci Aszka superowego weekendu bo ja babcia jutro na grzybki się wybieram oczywiście bez wnuczki buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to babciu pomyślnego zbierania.Zazdroszczę bo u nas nie ma

      Usuń
  2. Patera pierwsza klasa !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zakupki po prostu rewelacyjne. Cudowności. Śliczna ta paterka z tym nowym uchwytem.I emalie fantastyczne.... Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać kochana;-) Zawsze tak miło i przytulnie. Cieszę się bardzo, że upiekłaś ciasteczka, które ostatnio proponowałam. na tej paterze wyglądają jak w przytulnej i klimatycznej cukierni. Mam nadzieję, że smakowały także Tobie kochana;-) Bez polewy również są bardzo smaczne;-) Kochana pięknego i słonecznego weekendu, ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciastka sobie dozuję a nie powinnam wcale ich jeść:( niestety
      Wzajemnie

      Usuń
  4. To faktycznie udany piątek:)))zakupy rewelacja a ciasteczka pachą aż u nas:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciastka proste,szybkie.....warto je zrobić i schować

      Usuń
  5. te pojemniki!!!! marzenie;)))) Nie mogę się nadziwić, gdzie te sklepy są takie fajne???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście.Na szczęście mieszkam od miasta 10 km i nie jestem codziennie:)

      Usuń
  6. Czytają o Twoich zakupach, nauczyłem się już tak wiele o ceramice i innych antykach.Coraz bardziej to mnie wciąga.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę zakupionego uchwytu! Gdzieś Ty go trafiła! Ja mam tez talerzyki porcelanowe z dziurkami, ale nie natrafiłam jeszcze na uchwyt. Chyba zrobie coś innego. Zakupy bardzo trafione! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście,że weszłam i sprzedawczynie zastanawiały się do czego to jest.Chwila póżniej leżałoby gdzieś na półce pośród innych bibelotów i nie zwróciłabym uwagi

      Usuń
  8. Takie spotkania po latach, potrafią wzruszyć...Uchwyt i mnie by się przydał:)
    ciepłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania po latach, potrafią wzruszyć...Uchwyt i mnie by się przydał:)
    ciepłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pojemniki na cukier i herbatę zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger