08:48

Pada deszcz

na me okno,czuję jak drzewa mokną...tak to leciało.Powinno być  śnieg ale to trochę póżniej...

W domu  nerwowo za sprawą psów.Wielka Diana ma cieczkę a mały Tobi zakochany całym swoim ciałkiem niewielkim.2 noce nieprzespane a w ciągu dnia uspakaja się jak leży sobie koło niej i pilnuje swoją damę.Na tyle mu tylko "brzydka pani" pozwala i odgania jak ma niecne zamiary:)Jeszcze kilka dni ale jestem uwięziona w domu bo nie mogę ich zostawić samych a pogoda nie sprzyja wyjazdom do miasta i spacerom po ...no właśnie.Psom wstęp wszędzie wzbroniony.Kiedyś wniosłam malucha na ręku do pewnego obiektu na wolnym powietrzu i właściciel do mnie "ale wprowadzanie psów wzbronione" ja na to " ja go nie wprowadzam ja go wnoszę".
Jak zostawiać maleńkiego psa uwiązanego pod sklepem albo w samochodzie np.w upale.Ciężkie jest życie psów i ich właścicieli

Jakiś czas temu kupiłam taka amforę,miskę ,wazę
w środku miała takie druciki, pomyślałam jeszcze w sklepie,że pewnie ktoś włożył i nie wyjął.[To nie koperek tylko łodyżki agapantów]:)
dopiero po chwili doszło do mnie,że to celowe jest .Dałam parę złotych i była moja.Długo nie miałam odpowiednich kwiatów ale jak ususzyłam hortensję dołożyłam parę gałązek ognika to ułożyłam "coś". Powstawiane w otworki nie wypadają i można układać.Ładnie będzie wyglądało również ze świeżymi kwiatami.




Ustawiłam na komodzie. Nie jest to jeszcze zadowalający  mnie bukiet ale na początek.....
mam jeszcze mniejszą misę też z takim wgłębieniem w dnie.Stoi bezużyteczna,  myślę,że też włożę kilka zawiniętych drucików i będzie na małe kwiaty

Mimo niepogody miłego dnia



25 komentarzy:

  1. Piękne naczynia. Mają wszechstronne zastosowanie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra alternatywa dla gąbek i pianek
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ta kompozycja! Świetny pomysł z tymi drucikami. Przydałyby mi się takie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna ta kompozycja! Świetny pomysł z tymi drucikami. Przydałyby mi się takie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami trafiają się okazje

      Usuń
  5. Piękny jest ten bukiet. Ja też zbieram hortensje, wspaniale się zasuszają i długo cieszą swoim pięknem. U nas niestety też pada. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku zostawię trochę na gałązkach na zimę.Nie wszystkie wytnę

      Usuń
  6. Śliczna ikebana i piękny bukiet w niej ułożyłaś, w sam raz na jesienne dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A,jednak i Twoja nostalgia coś poczyniła:)Bardzo lubię takie bukiety, a w szczególności te z dodatkiem hortensji, jak tylko przychodzi jesień staram się nimi otaczać.
    Pozdrawiam ciepło, mimo chłodnej, deszczowej aury.

    P.S dzisiaj chowali Mrożka, a z nieba lał się deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  8. A,jednak i Twoja nostalgia coś poczyniła:)Bardzo lubię takie bukiety, a w szczególności te z dodatkiem hortensji, jak tylko przychodzi jesień staram się nimi otaczać.
    Pozdrawiam ciepło, mimo chłodnej, deszczowej aury.

    P.S dzisiaj chowali Mrożka, a z nieba lał się deszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam relację, jak na pogrzebach pada deszcz to mówią,że niebo płacze.Ładnie

      Usuń
  9. Witaj kochana. Serdecznie Ci dziękuję za miłe odwiedzinki. Piękne te skorupy. I bardzo ładna jesień u Ciebie. Piękne kompozycje. Bardzo tu miło i przytulnie. Zostaję na dłużej...
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta Twoja porcelana ...ach!!
    Bukiet bardzo elegancki !!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dana, dziękuję.Poczytuję na FO ale nie zostawiam komentarzy zgodnie z postanowienie nie uczestniczenia

      Usuń
  11. Aszko piękna ta waza i brus jaki piękny nie wiem czy mówłam poprzednio zostaję na dłuuuugo pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maro, jest i będzie mi bardzo miło
      Witaj

      Usuń
  12. Moje "Pada śnieg..."... Jak miło, że ktoś jeszcze pamięta.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piosenki które długo zostają w pamięci

      Usuń
  13. Obie way ujmujące,pomysł konstrukcji na ikebanę śietny,widziałam różne sposoby mocowania bukietów,ale tak zmyślnego nie,czekam na kolejny bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego myślałam,że te druciki ktoś włożył i nie mógł wyjąć.Przyznam,że w sklepie też próbowała,:)

      Usuń
  14. A po co chodzic z psem do sklepu?
    Jest XXI wiek, zwierzeta sie kastruje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę,że spodobała się Wam moja misa i bukiet jaki w niej ułożyłam.
    Do Anonimowego- ja pisałam o wchodzeniu do sklepu z mięsem czy tym podobnym gdzie jest jedzenie ale trzymanie psa na ręku albo w torbie i wejście do np.galerii nikomu nie powinno przeszkodzić.
    Kastracja- nie będę kastrowała czyt. okaleczała psa który mieszka w domu i nie ma styczności z innymi na ulicy.Nawet w XXI wieku
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających

    OdpowiedzUsuń
  16. poszukuje taki waz:) sa cudne! strasznie ciezko takie znalzec. Chyba bede musialasie udac na targ staroci...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger