08:28

Motyle i....

Lubię je o tej porze


prawie jesień





i trochę letnio jesiennie






12 komentarzy:

  1. Bardzo pięknasesja zdjęciowa aż mi się cieplej zrobiło pa buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże Ci pięknie jeszcze kwitną i ta hortensja pięknie się przebarwia, ja nie mam tej odmiany, przypomnisz jak się nazywa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że są piękne...To LIMELIGHT

      Usuń
  3. Tak róża jest bardzo wytrzymałym kwiatem - pięknie masz w tym swym ogrodzie, ponieważ jestem z lekka romantyczką zauważyłam w tle furtkę takie klimaty uwielbiam jak u ciebie - musiałam tu dziś przyjść ponownie - bo nie dopisałm co miałam dopisać pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario,to nie furtka tylko fragment płotu.Furtka też jest ale nieużywana zarosła cała winobluszczem.Też ładnie wygląda

      Usuń
  4. Jeszce twój ogród całkiem kolorowy. Sporo kwitnących kwiatów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sadzić dla jesiennych widoków

      Usuń
  5. Motyle są takie piękne u urocze... Bardzo je lubię! A Twój ogród kochana taki bajeczny. Piękne róże.Uwielbiam tu zaglądać. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć,upiekłam Twoje ciasteczka

      Usuń
  6. W twoim ogródku jeszcze pełen ruch:) Śliczne motyle

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger