10:57

Domowe kwiatki

Czas na kolory w domu. Wykorzystuję pojemniki skupowane tu i tam i wstawiam w nie  małe doniczki z kwitnącymi kwiatami.Są dla mnie aletrnatywą dla kwiatów ciętych.
W czwartek miałam gości i okazje do ustawienia ich na stole.Nie przeszkadzały i nie zasłaniały jak te w wazonach.Wiem,że nic nowego nie wymyśliłam ale.....


Wczoraj kupiłam czerwone azalie.Wniosły trochę energii.
I tu nadmieniam, że mój osobisty korektor:) czyt. córka zwrócił mi uwagę,że to nie azalie a cykleameny.
Oczywiście - kupiłam cyklameny a nie azalie.
Moniko,dziękuję







Kalanchoe- wytrzymałe , kwiaty jak małe różyczki




Fiołki- te chyba lubię najbardziej. Kolor niestety przekłamany- są soczyście fioletowe



w kuchni pachnie bazylia

Pokazują się również grudniki ale nie mam na nich ochoty.Dwa wiszą jeszcze na zewnątrz,  zaraz wrócą do domu i to mi wystarczy.
Przy okazji- odkryłam książki Krystyny Nepomuckiej.Żałuję,że nie mam całej serii od początku od początku Świetnie się czyta, polecam

Życzę Miłej Niedzieli

13 komentarzy:

  1. Witaj Aszka super to wygląda w takich naczyniach to nie mów że pomysł jest oklepany - ba jest tak nastrojowo a mam pytanko małe - piszesz o azaliach nigdy nie kupowałam czy te kwitki długo się utrzymują bo jak widzę to one mają bardzo delikatne płatki - buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, nastąpiła pomyłka to nie azalie a cyklameny.Miałam kiedyś ale szybko mi padła.Wtedy jeszcze mało o niej wiedziałam.Kupiłam tanio więc jak coś się stanie żal będzie mniejszy
      http://www.swiatkwiatow.pl/poradnik-ogrodniczy/cyklamen-piekno-w-ogrodzie-i-mieszkaniu-id629.html

      Usuń
  2. Piękny ten Twój dom:)))kwiatów można pozazdrościć ale w bardzo pozytywny sposób:)))Pozdrawiam serdecznie i również miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, trudno się oprzeć takim małym klejnocikom

      Usuń
  3. A to nie cyklameny przypadkiem?
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukwiecony dom zawsze pięknie wygląda:)) A Twoje pomysłowe "doniczki" dodają szyku.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czyli warto szperać i kupować nawet jeżeli coś będzie używane okazjonalnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kochana... Wszystko goście byli napewno zachwyceni. Wszystko tak pięknie i smacznie widzę przygotowałaś... A kwiatuszki u Ciebie tak cudne i kolorowe. Zapach bazylii czuję u siebie;-)
    Kochana udanego tygodnia, ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę w Tobie po prostu bratnią duszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie kwitnąco i kolorowo. Piękne kwiaty w pięknym domu to jest TO!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gustownie nakryty stół. Przepiękne dodatki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta srebrna donica na pierwszym zdjęciu jest CUDOWNA!!! W ogóle wszystko mi się podoba i chętnie bym przygarnęła. :)))) s.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger