12:43

Pochwalę się jeśli pozwolicie

Szydełko i druty nie są moją mocną stroną ale kiedyś tam w przeszłości dalekiej raz zrobiłam dziecku sweterek. Szydełko poznałam od współlokatorki na turnusie rehabilitacyjny, .I tak od czasu do czasu dłubię kółeczka,aniołki i kaczki albowiem tylko to potrafię.Nie potrafię czytać wzorów,robić skomplikowanych drobiazgów.Wszystkie serwetki zarówno dziergane jak i haftowane [tez kiedyś to robiłam] kupuję w SH i będę robiła tak dalej ale....przyjemnie jest zrobić coś samemu zwłaszcza kiedy ręce są nie do końca sprawne.
No i teraz czas na chwalenie, prawda,żem "prawie zdolna" :)Nie powiększę zdjęć żeby nie było widać tego i owego


ostatnia lawenda do suszenia.Już malutko odrosło
i mam pytanie- jakiś czas temu kupiłam dzbanek bo lubię mieć wybór podając herbatę na stół
niestety "bujnęłam " siatka i uchwyt "poszedł w drebiazgi" jak to mówi moja sąsiadka
żal spory bo cena niska a dzbanek taki "jesienny". Myślałam o doklejeniu szklanej kulki odpowiednio dobranej albo tak jak kiedyś do pokrywki do wazy doczepić uchwyt ceramiczny do mebli
albo
używać jako konewkę
nie wiem:(

a skoro o dzbankach , zmieniłam trochę aranżację na półkach.Wazy poszły do szafy a wystawiłam inne niebieskości


i trochę kolorów

bieli




i trochę nutek na  czterolinii


dzisiaj słońce świeci ale drzewa szumią jesiennie
.Miłego dnia





2 komentarze:

  1. U nas nie ma słońca i trochę chłodno:)))śliczne są Twoje niebieskości:)))szkoda dzbanka może spróbuj coś dokleić masz takie super pomysły:))jeden nawet podpatrzyłam i dzisiaj ze starego świecznika i dekoracyjnego talerza zrobiłam paterę i mam drugą w planie:))))nigdy czegoś takiego nie robiłam ale po obejrzeniu Twojego bloga tak mi się spodobały że postanowiłam wypróbować:)))piękne masz róże w ogrodzie u nas coś zmarniały w tym roku:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień czuć, oj, u mnie też :(. Do tego ta niemiłosierna susza robi swoje, już dawno u mnie nie ma bujnej zieleni.
    Szkoda, znów nam przyjdzie sporo czekać na kolejną wiosnę :(.
    Piękna ta Twoja ceramika Olu, szkoda dzbanka, nie mam na niego pomysłu, ale Ty na pewno coś fajnego wymyślisz :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger