14:33

Misz-masz

Młodzież wyjechała i nie mogę sobie miejsca znależć.I jakoś nie mam czym wypełnić czasu. Nikt nie chodzi po podwórku i nie śpiewa swoich piosenek i nie mówi "babuniu" "dziadziuniu". Ech.....szkoda,że tak daleko

I zabijam sobie czas
Emalia- kolejna rzecz która znajduje miejsce dzięki lekturom blogowym. Patrzyłam i nie widziałam aż przyszedł impuls.
Na razie wyrzuciłam "świecący" durszlak i zastąpiłam go emaliowanym- bardzo jasny błękit

2 rondelki-




powiększa się kolekcja Ib Laursena.



 zaczyna się czas suszenia hortensji. W tym roku część bukietowych zostawię na krzaczkach żeby zdobiły też zimą.


Kupiłam w nowym ulubionym sklepie naczynko - hortensja wpasowała się idealnie


to spora patera, po oczyszczeniu ukazał się ładny wzór
nareszcie kwiatowy klosz do czegoś pasuje
i zostawiam na weekend  maleństwo


6 komentarzy:

  1. Puk, puk. Chciałam sie przywitać i pozdrowionka zostawić. S. Ps. To srebrne z lwami jest sliczne, i emalie, i ........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Sylvio- widzę,że nie tylko mnie się podoba.
      POzdrawiam

      Usuń
  2. Dzień dobry :) Co to jest kolekcja Ib laursena? Śliczne. Tez choruję na emalię, ograbiłam pół rodziny z konewek i misek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalino- Ib Laursena odkryłam w blogach i zapałałam no może nie miłością ale tzw.chcicą. To jest chyba jedyna ceramika,porcelana którą kupuję nową:)
      Ib Laursen ApS jest jedną z wiodących trendów w Skandynawii w dziedzinie rzemiosła i wnętrze / zewnątrz.
      Ja niestety dawno temu powyrzucałam wszystkie emalie:( no cóż .....
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ilesz u Ciebie skarbów i cudowności:)Próbowałam suszyć ostatnio hortensje,ale więdną,nie wiem o co chodzi,w zeszłym roku ładnie uschły,tyle,że inny gatunek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za wcześnie je zerwałaś.Anabelka musi być ładnie zielona wtedy ją zrywam i suszę.Bukietowe też powinny się ładnie wybarwić
      Szkoda, że nie wyszło:(

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger