13:34

Jak?

Pojechałam dzisiaj do miasta w celu zasięgnięcia informacji jakie i ile dokumentów muszę złożyć w ZUSie bo za rok czeka mnie ważne wydarzenie- nabywam prawa do emerytury.A,że obecnie nie pracuję więc nie bardzo się orientuję co i jak .
No i zajrzałam do mojego nowego ulubionego sklepu z czystej ciekawości.
I jak sobie odmówić
2 dzbanuszki .Jak je zobaczyłam zrobiłam sobie wizualizację i kupiłam

 delikatna cienka porcelana
Potem zobaczyłam to maleństwo z Sheffield


taka solniczka chodziła za mną dawno
Zastanawiałam się nad tym kielichem .Ale zdecydował wzór i cena-6 zł.

w domu znalazłam zastosowanie- na serwetki bo jest bardzo ciężki i stabilny
No i to, niebieściutka delikatna filiżanka


jak ? sobie odmówić takich błękitów?
Za to wszystko zapłaciłam niecałe 40 zł .
Do ZUSu oczywiście już nie poszłam bo siatkę miałam pełną a ponadto mam czas - dołożyli mi 5 miesięcy do czasu nabycia praw czyli dopiero w sierpniu za rok mi przyznają.Pójdę w przyszłym tygodniu....może:)

W ogrodzie nic nie robię czekam do września bo mam ...wakacje.Za to dziergam sobie kwiatki.Nie wiem po co ale coś mnie naszło.Każdy inny ale kto by się tym przejmował:)



Zostawiam moje kwitnące hibiskusy




14 komentarzy:

  1. Udane zakupy. Mam identyczną solniczkę. Świetnie wygląda na stole.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką solniczkę widywałam u mojej cioci na stole.Niby mała a taka inna.Cieszę się,że się udało

      Usuń
  2. Oby wakacje trwały i trwały!Zakupy piękne- zus poczeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm, wakacje dla niepracujących trwają cały rok tylko nie zawsze ciepłe są:)

      Usuń
  3. Ależ masz zacięcie do zakupów Aszko,jak zawsze radują oko i serducho.Solniczka urocza i taka maleńka, ja mam coś podobnego, ale to moje, to raczej cukiernica jest.Gdzieś na zdjęciach przemyka paterka na nóżce z kloszem, oj marzyło mi się coś w podobnym stylu i dzisiaj właśnie upolowałam paterkę, jeszcze klosz muszę dobrać.....
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że patrząc na moją będę mogła i o Was [Maria,Ty] myśleć.
      Tą paterkę też kupiłam niedawno tak bez przekonania ale po 3 bytnościach w sklepie stała więc chyba czekała na mnie.Po oczyszczeniu okazała się całkiem,całkiem.A klosz kupiłam dawno i do niczego rozmiarowo nie pasował a do tej nawet te kwiatki na nim pasują.Ciekawa jestem Twojej

      Usuń
  4. Piękne znów rzeczy kupiłaś:)))ja mam coś takiego że jak zobaczę mały dzbanuszek do mleka to nie ma uproś musi być mój:)))filiżanka też piękna i taka delikatna:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to tak jak ja.Chociaż teraz jak coś widzę odkładam do koszyka i potem przy kasie zastanawiam się "czy to chcę" i w ten sposób po selekcji sporo rzeczy odkładam

      Usuń
  5. Takim pięknym przedmiotom za bezcen faktycznie trudno się oprzeć :) Tylko gdzie to wszystko potem pomieścić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jeszcze miejsce mam a i teraz nie kupuje juz tak "nałogowo" tylko zastanawiam się "czy muszę" i staram się ukierunkować zakupy.
      W tym sklepie ceny na razie dużo, dużo niższe niż np.na Allegro

      Usuń
  6. świetne zakupy, ja jakbym miała taki sklep w pobliżu, to zawsze byłoby mi po drodze koło niego:-)) ta solniczka cudna, kiedyś miałam stolik mały okrągły z metalowym blatem o podobnej teksturze ( ale to było dawno, w innym życiu i go wywaliłam:((( niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam kilka przedmiotów z cyny młotkowanych bo tak to się podobno fachowo nazywa.Ładnie wyglądają
      I też żałuję tego co kiedyś nieopatrznie wyrzuciłam.W świecie blogowym odkryłam,że pewne rzeczy są ponadczasowe

      Usuń
  7. Piękne przedmioty, Aszko!
    Uwielbiam porcelanę i chociaż jej nie zbieram, to lubię popatrzeć i napić się kawy z naczynia estetycznie mi bliskiego. Super filiżanka, no i dzbanuszki!
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, a ja nie mogę się oprzeć. Do normalnych sklepów mnie nie ciągnie

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger