18:29

Wyróżnienie i kolejny gadżecik do kuchni

Dostałam miłe wyróżnienie od  Beatki
Dziękuję Ci bardzo. Przepraszam,że tak póżno ale czasu na komputer mało.
W podziękowaniu piękna różą Baroc


Upały zelżały, podobno nie na długo. Burze są ale nie takie jak w innych częściach kraju.Teraz też się chmurzy i pewnie trzeba będzie komputer znowu wyłączać.

Trochę przeróbek w ogrodzie, huśtawka odświeżona i przeniesiona w inne miejsce ale posiedzieć nie można bo komary rządzą. I widać co susza zrobiła z trawą. Nawet listki brzozy żółkną

Całe dnie przesiadujemy pod parasolem z jabłoni, mając kojące widoki




 przy okazji polecam świetne urządzenie do arbuza.Arbuz to owoc który z małymi przerwami [wiadomo dlaczego] mogę jeść cały dzień. Córka wypatrzyła w Lidlu to
okazuje się, że już nie ma tzw.wolnej amerykanki i kto większy ukroi to jego. Wychodzą równiutkie kawałki z fajnym środkiem






no i nie może zabraknąć ciasta wszak to sezon owocowy. W niedzielę w największym w tym roku upalnym dniu piekłam pleśniaka z wiśniami. No cóż.....


reszty nie zdążyłam uwiecznić bo szybko zjedliśmy.
Pozdrawiam wakacyjnie i zostawiam wielka pachnąca lilię





5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia. Wyciskacz do arbuza to super sprawa:) Miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się poświęciłaś Olu, pleśniak w taki upał, no,no.
    Sama chętnie bym zjadła kawał takiego ciasta.
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow chyba musze znalezc taki nozyk do arbuza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:)Oj, podziwiam ciasto w taki upał, niby chłodniej, ale ja jestem wykończona...już nawet jeść mi się nie chce, nie mówiąc o pichceniu...Ogród śliczny, jak zawsze.Ten wynalazek do arbuza świetny, muszę wypróbować:)
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna róża jak wszystkie kwiaty u Ciebie, dziękuję, czuję się domowo na Twoim blogu i jestem ciekawa Twoich nowości.Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger