09:20

Róż, błękit i inne kolory

Dwa razy udało mi się trafić na wyprzedaż u   Ewy   .W odpowiednim czasie weszłam do jej sklepu.No i oczywiście nie mogłam sobie odmówić .Wczoraj przyszła pięknie zapakowana  paczka. A w niej
Błękitny dzbanek z wstążeczką

dwie filiżanki- różowe. Co prawda wolę pić z delikatniejszej porcelany ale te świetnie się będą nadawały do np.deserów ,lodów. Chociaż zrobiłam w niej "białą" kawę i smakowało

i tak oto mam już



te foremki turkusowe są i w tym kolorze chyba już nic więcej nie będzie ,
Teraz muszę trochę przeorganizować pewne miejsca w kuchni tak, żebym miała je pod ręką.
W nocy zaczęło padać i pada dalej z czego się cieszę bo lepiej się czuję i mam czas na porządki.
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Zawsze podziwiam te Twoje cacuszka, przepiękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam bardzo. Tak się trudno oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger