18:35

Mam Ci ją ...nareszcie

Jakiś czas temu pisałam TU o chęci posiadania książki Żony i Córki.Niestety księgarnia do której złożyłam zamówienie [z Białegostoku ,przez sentyment bo córka tam mieszka] nie wywiązała się z umowy.Po dość burzliwej dyskusji meilowej i na FC udało mi się odzyskać pieniądze.Ale lekko uparta jestem i bardzo ją chciałam a nie chciałam płacić prawie 50 zł bo po to są tanie sklepy internetowe żeby nie przepłacać.Bo w myśl reklamy jeżeli nie ma różnicy ...itd.
I znowu mnie podkusił Białystok.Księgarnia mieszcząca się obok wyżej wspomnianej.Ale najpierw zadzwoniłam i zapytałam czy mają coś wspólnego z tamtą.Pani odpowiedziała,że nie,chwile porozmawiałyśmy na temat nierzetelności i zapytałam czy jak zamówię to też "mnie wykiwają" Ależ nie-usłyszałam.Zamówi pani dzisiaj to jutro najpóżniej pojutrze dostanie pani przesyłkę.Jeszcze pani sprawdziła czy jest na stanie.Była....więc zadowolona kliknęłam "kup". Przyszło potwierdzenie a,że tamta mi oddała pieniądze więc od razu przelałam.Przyszedł meil,że bal,bla,bla....no i czekam.Muszę czekać w domu bo jak mnie nie ma to muszę z awizem jechać 20 km na pocztę.I czekam.I czekam.....
Nie ma.Napisałam meila -co z moja książką.Odpisali,że ...książki nie ma na stanie czekają na dostawcę.Ciśnienie mi skoczyło za telefon i zaczęłam "grzeczną rozmowę".Opisałam pani cały proces zamawiania.Obiecała oddzwonić.I oddzwoniła,że żadna z telefonistek nie rozmawiała ze mną nt.książki,że jak zamawiałam to widocznie przede mną ktoś zdążył zamówić itd.itd.....Jestem cierpliwa ale jednego czego nie znoszę to faktu ,że ktoś podważa to co mówię.I już nie byłam grzeczna.Byłam bardzo niegrzeczna.Swój wywód poparłam w podobnym tonie meilem.Pani zaproponowała anulowanie zamówienia ponieważ książki już nie będzie.
No i klops pomyślałam.Prawie 50 zł.nie dam chociaż podejrzewam,ze rozmowy telefoniczne w dwóch księgarniach przekroczyły te kwotę.
Ale ja uparta jestem i już bardzo "napalona" na tą "złotą " książkę.Kliknęłam na allegro i .....za 18 zł plus 6 zł ] wysyłka kliknęłam w Kup teraz.[za tamte płaciłam więcej i przesyłka była droższa W czwartek to zrobiłam.Dzisiaj już mam ja w domu.Miesiąc walczyłam z księgarniami a wystarczyło wejść na Allegro.Niby siwy włos a.....
Oto ona.Zastanawiam się czy warta była moich nerwów i doświadczeń z księgarniami internetowymi.Nigdy więcej.
A tymczasem bukietów z piwonii ciąg dalszy.Wazon kupiony na starociach jakiś czas temu ma nareszcie odpowiednie kwiaty











w kuchni jedna gałązka

10 komentarzy:

  1. Ja zamawiam duzo ksiazek z Merlina, zawsze jestem zadowolona, takze polecam nastepnym razem, zycze aby ksiazka byla warta tego stresu:) Napisz nam o czym jest. Jak zwykle u Ciebie piekne aranzacje, piwonie cudnie prezentuja sie w tym wazonie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uparta kobitka z ciebie:) Gratuluje wytrwałości. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zazdroszczę przeżyć, a piwonie to najpiękniejsze kwiaty wczesnego lata.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, zaglądam do Pani bo zakochałam się w klimacie Pani domu.Po takiej wizycie zawsze coś przestawiam u siebie i wstawiam kwiaty , teraz też goszczą u mnie piwonie .Wczoraj siedziałam z nosem w pąku , ten zapach przeniósł mnie w dzieciństwo do ogródka mojej babci.Pozdrawiam serdecznie z Krakowa.Bożka

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje piwonie są piękne i zazdroszcze ich ilości, ja mam 6 a kwitną tylko 2, dlaczego????, już je przesadziłam. podniosłam wyżej, wkopałam niżej a one uparcie nie kwitną, pewnie mnie nie lubią:(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że w końcu masz tę książkę, piwonie piękne. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Piwonie przepiękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kami...ja chciałam zaoszczędzić:)
    Paulinka-to była chęć połączona ze złością
    Mario-niestety już przekwitają
    Bożko z Krakowa-nawet nie wiesz jak mnie ucieszyłaś wpisem.Miałam moment żeby na jakiś czas zawiesić moje "ciapanie"
    Utkane z pasji-może gnębi je jakaś choroba grzybowa.Wiosna jak wychodzą z ziemi ja zawsze moje pryskam Miedzianem przy okazji oprysku róż.
    zmiłościdomarzeń, eljot- dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Fresh apples: stem on top of that ab some people join suitably
    in your highly technology. Makes actually are non-stop bettering as well as
    her juicing power generators, not to mention latest features have
    been put in to create them successful and far more time saving.
    Some of the Breville juicer has numerous has. My children relationship that beverage quickly transfer workouts through hot season's. Suffice towards pieces as well as supply that company the bird feeder lid discover that mixer walks.

    Also visit my webpage blender \u0022vitamix recipes\u0022 **

    OdpowiedzUsuń
  10. Aszko, czy mozesz mi powiedziec jakie to ksiegarnie wysylkowe probowaly "zrobic Cie w konia"? Pod koniec lipca jade na urlop do Polski i chcialabym w ciagu 2 tygodni zrobic sobie zapas polskich ksiazek. No i tak sobie mysle, ze to jednak ryzykowna operacja. Myslalam, ze sobie tak hop-siup zamowie ksiazeczki i w ciagu tygodnia-10dni otrzymam przesylke. Dodam, ze moj wstepny rachunek to ok. 1000zl, wiec szkoda mi nerwow jesli firma nie jest solidna. Czy moglabys mi podac nazwy tych ksiegarni, jesli nie tutaj to na maila?
    tess.1909@hotmail.com Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger