10:02

Kilka zdobyczy

Jakoś straciłam energię. Pewnie przez upały które żle znoszę. Dokucza mi świąd na nogach który jest wynikiem uczulenia na co ...dowiem się za kilka dni .Stawiam na nowalijki,truskawki , czekoladę , trawy...nie wiem Idę do szpitala na kilka dni na testy alergologiczne. Teoretycznie nie powinnam drapać ale ciężka sprawa.Jakoś leczenie nie pomaga.Nogi wyglądają jak polane ukropem po takiej akcji :)



Ale co tam.
W sobotę weszłam do sklepu .Ulubionego. Miał nowy towar i wypatrzyłam paterę.Nałożyłam okulary [a jakże] i czytam
pamiętając jak kiedyś na starociach w Poznaniu pani gdy jej coś pokazałam i zapytałam o cenę odpowiedziała "ale to jest Schumann" i podała mi jakąś zaporową cenę.
Pan był bardziej "ludzki" zażądał 5 zł. Sprawdziłam potem na allegro .Był taki sam ale z innym motywem i...buziami się uśmiechnęła gdy przeczytałam kwotę - 120 zł plus przesyłka.I jak się nie cieszyć


mała rzecz a cieszy tym bardziej ,że wzór kwiatowy

Kolejna rzecz na jaką zwróciłam uwagę. Tu się zastanawiałam ale pan mówi,że rzadko takie przedmioty przywozi. No to kupiłam i ...dobrze zrobiłam

dokupiłam malutkie begonie i myślę,że ładnie się prezentują.

W stary dawno temu kupiony pojemnik włożyłam kolejną pelargonię
Dzisiaj trochę chłodniej i można coś porobić w domu tym bardziej,że za parę dni przyjeżdżają wnuczki i dom się zapełni gwarem. No i ogród czeka na mnie ale on musi poczekać aż wrócę ze szpitala.
Zostawiam Eden Rose


i niewielki fragment ogrodu






6 komentarzy:

  1. Te pojemniczek, rynienka z begoniami jest śliczny/a. Z Schumana najbardziej lubię "Marzenie".:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne róże i zakupy:)I ten Schuman !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pełnia lata, pięknie jest !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełnej krasie widać jak piękne i dużo masz kwiatów,zdobycze są świetne zwłaszcza podłużna skrzyneczka, jak mniemam z mosiądzu. Nie mam wielu sygnowanych rzeczy i też bym się cieszyła z takiego nabytku, pozdorwiam :)Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Alko -a ja lubię i to i to >Musi być i dla ducha i dla oka
    OLQA- prawda, że piękny jest
    Maria- no dzisiaj w końcu leje i już dawno nie cieszyłam się tak z deszczu
    Beatko-pewnie tak dość ciężka.Jestem zadowolona,że kupiłam. Co do sygnowanej porcelany-bardzo lubię wiedzieć co mam.Tak samo jest z różami

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne rzeczy jak zawsze pokazujesz to takie perełki :) Z pewnością też bym kupiła i nawet ani sekundy bym sie nie zastanawiała.
    Oby uczulenie szybko przeszło - ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger