14:35

Chleb francuski

Nie powinnam jeść chleba ale nabrałam ochoty na własny chleb jak przypomniałam sobie,że mam stosowną maszynkę do pieczenia.Om myśli do czynu

Włożyłam składniki
nastawiłam program na "chleb francuski"
sporo czasu trzeba czekać bo aż 3,40 min

Wiosną nie ma czasu na nudy-poobserwowałam ptaki - z roku na rok jest ich coraz więcej.To chyba zasługa drzew,krzewów na działce


niestety Tobiemu się nie podobają.Urządza na nie polowania:)

Rzut oka na rododendrony


krzwuszkę


 tarsowe



znalazłam ślubne kosze mojej córki-nadadzą się jako osłonki


wystawiłam stolik i czekam

psy też czekają

no i w końcu zaczęło pikać


po stosownym odczekaniu aż ostygnie ukroiłam sobie "pajdę", posmarowałam dżemem malinowym,do tego szklanka mleka i  .....dobre było





Bardzo lubię te wypieki- z normalnym chlebem nie mają  nic wspólnego a z tych specjalnych mieszanek nie smakują mi.Tak więc piekę a właściwie maszyna piecze delikatne ,puszyste drożdżowe ciasta .
Miłego wypoczynku i pogody na sobotę i niedzielę życzę






6 komentarzy:

  1. Chlebek wyszedł wspaniały.Ja niestety nie mam takiej maszyny i jak mam ochotę na swój chlebek ręce idą w ruch. Piękny masz ogródek. Wierzę, że przez te 3 godziny wcale Ci się nie nudziło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chlebek na pewno był przepyszny:) a ogród przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedny Tobi, raczej nie uda mu się złapać ani wróbelka, ani sroki, ale zabawę ma. Rododendron zakwitł pięknie, trochę zazdroszczę, bo mojego chyba trochę przewiało, wiosna była u nas bardzo zimna, teraz już lato ale tylko na papierze. Bidulek ma mnóstwo pączków ale do kwitnienia jeszcze daleko. Chleb super, też sama zaczęłam piec, więc wiem co to pycha kromka z dżemem. Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie chleb będzie w przyszłym tygodniu jak mąż produkty kupi

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż u mnie zapachniało :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ogród i chlebek - tez lubie robić włąsne wypieki :- ) Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger