17:58

Wiosna

Wyczekiwana,czarowana,przywoływana jest i to ze sporym ciepłem.Dziwnie to wygląda bo nieomal upał i szarości bo jeszcze zieleni mało.
Dostałam od  Pauliny  wyróżnienie.Dziękuję kochana i przepraszam,że tak póżno się zgłosiłam ale xzas mnie goni.Za dwa tygodnie do szpitala idę ,potem będe lekko unieruchomiona i to co najważniejsze zrobić muszę

I pytania na które muszę odpowiedzieć- z przyjemnością

1. Jak masz czas to najczęściej?
Latem ogród zimą książka,komputer 
2. Miasto czy wieś?
Wieś3. Lubię...
Rafaello,powieści obyczajowe,psy,kwiaty ...lubię wszystko
 4. Najczęściej jadam...
Jabłka
 5. Gdybym mogła to...
cofnęłabym czas i inaczej postąpiła w sprawie żony mojego chrzestnego.
 6. Szczyt głupoty to...
chodzenie po zamarzniętym jeziorze wiosną 
 7. Z gazem czy bez?
 Bez
 8. Nigdy nie robię...
Nie obiecuję jak nie jestem pewna,że dotrzymam słowa
 9. Książka czy telewizor?
Książka chociaż więcej czasu poświęcam telewizji
 
10. Jak reagujesz na stres?
Jem
11. Co daje ci najwięcej szczęścia?
Banalne ale zdrowie i szczęście najbliższych
 Ufffffffffffffffff

A teraz otwieram drzwi wiośnie








 
 A to sprawca kolejnej jak co roku o tej porze egzemie.Ale jak sobie odmówić


 No właśnie jak sobie odmówić...jestem kiedyś w ulubionym sklepie a tam na trawniku stoi patera z alabastru
szybciutko poszłam po brakujące 10 zł bo tylko 10 zł miałam w portfelu i ...jest moja.Chyba zrobiłam przykrość pewnej pani bo miała na nią ochotę.Wiem co się czuje jak ktoś jest szybszy:)





  a tu z kolei dumny był mój mąż wręczając mi
filiżankę z manufaktury Seltmann. Wie co lubię


Takie drobnostki a sprawiają,że jest przyjemnie
Miłego Tygodnia- a dla ogrodo-maniaków przyjemnej pracy





 



 

 



 


8 komentarzy:

  1. Powodzenia w tym szpitalu i melduj się po powrocie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za udział w konkursie. Nie ma sprawy z opóźnieniem bo każdy ma tyle czasu...ile ma:) Oj ale madrość życiową wypowiedziałam. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka, patera przepiękna - takiej jeszcze nie widziałam...W ogrodzie to tylko czekać na zielone listki na drzewach

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kruche cacka...tylko moje koty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Filiżanka jest przepiękna !
    Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie równie udany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosnę i ja zapraszam tylko że u mnie jeszcze trochę śniegu w zakamarkach ogrodu. Patera piękna a filiżanka urzekająca bo też kolekcjonuję z różanym motywem. Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alabastrowa taca to perelka,,przepiekna a i maz widze kocha unikaty..sliczna ta filizanka..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger