11:52

Nowy kształt ,nowy wzór,nowe pokusy

I znowu musiałam....a było to tak:
przed świętami pojechałam z córką do ulubionego sklepu.A tam różne ,różniste porcelanowe i nie tylko cacka.Kupiłam wtedy paterę już pokazywaną a córka kupiła sobie paterę zielona w kształcie wywiniętego liścia z zielonego szkła małą różową paterkę ze szkła BACCARAT  i dla mnie paterkę na nóżkach .
Ale ja zauważyłam dzbanek  do herbaty z tym ,ze jakoś obojętnie przeszłam.Córka natomiast śliczny komplet śniadaniowy.Zastanawiała się więc odpuściliśmy.W domu zaczęła marudzić-mogłam kupić- i gdyby nie fakt ,ze trzeba by było jechać a nie było chętnych do podwózki odpuściła.Ale mnie gnębił dzbanek i wczoraj pojechałam.I były
I tak kupiłam sobie dzbanek-zachwycił mnie kształt.Hmmmm takiego nie miałam.Bawarska manufaktura

trzy różne manufaktury a wzór nieomal identyczny
dodam,że dziubek jest dobrze wyprofilowany i nie kapie.
No i dla mojej córki - jesienny

 
A teraz muszę się skupić na....nawozach ,opryskiwaczach itd.Proza
Miłego Tygodnia


11 komentarzy:

  1. O! mój ukochany wzór w drobne różyczki, którego od dwudziestu lat bezskutecznie poszukuję na bazarach i allegro, by uzupełnić zdekompletowany serwis babci. Gratuluję znaleziska :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i jeszcze raz piękny. Uwielbiam takie cacuszka;-)
    pozdrawiam
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie szpargały. Chwilowo nie kupuję ich zbyt dużo z prozaicznego powodu- nie mam na nie mebla żadnego:)
    Pozdrowienia i kolekcjonuj dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów składam podziw dla tego piękna i Twojego zamiłowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Temu dzbankowi też bym nie odpuściła.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzbanek marzenie. Już mnie korcą giełdy staroci, ale nadchodzi [wreszcie]pora ogrodowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko śliczne,ale ja już odpuściłam mimo ,że na starocie chętnie chodzę i grzebię.Dość durnostojek w domu(przynajmniej na jakiś czas)ileż tego można mieć,,,,Na zachciewajki przyjdzie czas zimą,a teraz szukam ogrodowych glinianych donic i może jakaś ozdoba w typie rzeźby lub coś w metaloplastyce...PESTKA@

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten dzbanuszek. Twoja kolekcja rośnie! A ja czekam na wiosnę, która do nas idzie bardzo okrężną drogą. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po odbiór wyróżnienia ode mnie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. kompletnie się nie dziwię, że kupiłaś..cudny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger