19:08

I po świętach

Były, minęły,było miło,rodzinnie .Napiekłam się nagotowałam .Część już w zamrażarce bo tradycyjnie wszystkiego za dużo.Ale wolę więcej jak mniej :)

pisanki tradycyjne - co rok przynosi mi je moja sąsiadka.

Ale to już historia
Nie wiem czy to zakupoholizm czy po prostu chęć otaczania się przyjemnymi przedmiotami ale jak oprzeć się [w ulubionym sklepie] 3 piętrowej paterze szklanej .I to nie okrągłej a owalnej.No i oczywiście taką szukałam.Warto czekać

a to już urodzinowe prezenty od córki
Tą paterę mi kupiła widząc mój błysk w oczach.Szukałam takiej na nóżkach :)


no i kolejny prezent od niej .Filiżanka Łomonosov



ostatnio kupiłam mlecznik ,co prawda inny wzorek ale ...sens ten sam
i tak pomalutku , powolutku "się nazbiera". I to nie "zakupo coś tam,coś tam" tylko przyjemność z powiększania kolekcji jak np.kolejne naczynia Ib Laursen.
Foremki tym razem turkusowe - wykorzystane w czasie świat.

kuszą mnie kolejne kolory ale to już ...kiedyś

Życzę miłego tygodnia


6 komentarzy:

  1. Piękne święta u Ciebie były.Jak zawsze perfekcyjnie. Bardzo podoba mi się ta paterka na nóżkach, teżym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje już po świętach...u Ciebie wyglądaja smakowicie...a prezenty urocze...filiżanka mnie urzekła!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stół cudny!! tzn to co na stole.....Prezenty trafione..Córka wie co lubisz....a porcelankę IL też uwielbiam....wszystko mi sie podoba...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię i podobają mi się patery, salaterki itd. "na nóżkach".
    W drugiej kwestii pozostaję przy swoim-holizm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stół suto zastawiony. Piękny, smaczny i prawdziwie wielkanocny.
    Zakupy trafione idealnie.
    Pozdrawiam ciepło Olu

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać Aszko, że lubisz otaczać się pięknymi przedmiotami i nie ma w tym nic złego. Stół wygląda pięknie i bardzo oryginalnie dzięki tym niezwykłym naczyniom. Ja nie mam takich zbiorów ale też przykładam dużą wagę do detali. Lubię pięknie podawać i doceniam to u innych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger