16:31

I po wiośnie

Wczoraj było tyle w południe [ściana południowa]

wygrabiłam wszystko to co suche,pościnałam .Ale to marzec i dzisiaj już po przyjemnościach.Zimno,wietrznie i czekamy na kolejny atak zimy.Wrrrrrr
Zrobiłam przegląd swoich serwet,obrusów .Niektóre trzeba usztywnić, inne wyprasować i będą gotowe




zrobiłam sobie witrażyk do okna-nie potrafiłam metodą tradycyjną więc wszyłam serwetkę w koło
biały hiacynt już wydziela zapach

i ten akcent wiosenny musi wystarczyć do kolejnych dni wiosennych



4 komentarze:

  1. U nas też od rana wiał zimny wiatr
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na termometrze plus 5 a zimno -przez wiatr

      Usuń
  2. U mnie od wczoraj już tak zimno.Dzień przed..byłam u ogrodnika,umówiłam się na odbiór tui 85 szt.Zrobiło się tak pięknie ,że już nie mogłam się doczekac i przywiozłam je wczoraj wraz ziemią,ale niestety musoimy poczeka z wysadzaniem ,bo w taką pogodę mozna się nieżle zaziębić,a i wcale się nie chce chwytać za łopatę.Mam teraz las w doniczkach;)Witrazyk taki tez sobie zrobiłam rok temu.Fajnie wygląda.PESTKA@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam,widziałam -ładny lasek.Podobno tylko tydzień ma tak być.Ja na szczęście na ten tydzień wyjeżdżam do córki więc szybko zleci.
      Tez porobiłam trochę porządków i zaplanowałam kolejne iglaki.Ale to dopiero gdzieś w czerwcu jak ręka dojdzie do siebie.Jest paskudnie zimno,nieprzyjemnie .....brrrrr
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger