11:04

Nominacja i fiolety

Zostałam nominowana przez http://gagawikobiecepasje.blogspot.com/  - dziękuję bardzo


i poproszona o odpowiedż na pytania

1,. Góry czy morze..... morze jesienią góry latem
2. Wiosna czy jesień....wiosna
3. Książka czy film....książka
4. Mój ulubiony deser to ....o,i wyjdzie moje łakomstwo ..ale Pavlowa, Rafaello
5. Nie lubię....obietnic
6. Najgorszy film to...zasnęłam w kinie na Ogniem i Mieczem [pewnie się narażę]
7. Jeśli jestem w dobrym humorze...widzę wszystko w jasnych barwach
8. Jeśli mam zły humor... widzę wszystko w szarościach
9. Najbardziej cenię...będę banalna ale lojalność
10. Staram się...być dobra
11. Jedna rada na życie...wierzyć i bronić tego co się robi

Uffff,ale spowiedż :)
Kolejne nominacje-to poważna sprawa .Muszę znależć i wymyśleć pytania

a na razie moje fiolety.Wyjęłam z komody serwis z Ćmielowa i zastanawiam się dlaczego był tak głęboko schowany.Kolor nietypowy jak na porcelanę.Może kształt nie ten ...ulubiony.Ale okazało ,że dobrze się pije z cienkiej porcelany























5 komentarzy:

  1. Pamiętam lata 70te i taką porcelanę. Mieliśmy w miodowym wybarwieniu. Nie mam pojęcia gdzie jest teraz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te róże są przepiękne a porcelana - brak mi słów. Nie zasługuje na chowanie w szafkach :) Jest się czym pochwalić. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta doniczusia z lilijką;)))) OMG! jaka piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło tu u Ciebie i takia piękna porcelana- żałuję,że tyle kiedyś wyrzuciłam różności- bardzo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger