11:28

Nie będzie Walentynkowo

ponieważ to nie do końca moja bajka :) co nie znaczy,że to nie jest miłe święto.Większość swojego życia spędziłam na obchodzeniu Dnia Kobiet  [ i niech tak zostanie]  widzę natomiast dużą analogię pomiędzy tymi świętami. No może poza dekoracjami .A,fakt że mam tego samego męża od prawie 40 lat świadczy o tym iż Święty Walenty nad nami czuwa bez całej tej oprawy.Ale wiem jak ważne jest to święto dla innych
Pisałam kiedyś ,że lubię taki stan w  "myślę i mam"......tak było i tera.
Udało  mi się kupić tackę-paterkę [sygn.Bawaria] która idealnie wpasowała się w stary komplet z Chodzieży.Dekoracja na paterce  "prawie jak" jedynie dzbanek odbiega trochę tłem od pozostałych






za oknem wcale nie wiosennie tylko jak na zimę przystało biało


Miłego Świętowania życzę a ja...idę konsumować czekoladki jakie dostałam :):):)

9 komentarzy:

  1. Święto, świetem, a czuła codzienność sprawa, że czujemy się dobrze razem. Zazdroszczę i gratuluję długiego stażu!
    Piękny świeczk z troszkę wiosennymi ptaszkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zestawiłaś Alu !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajka wprawdzie też nie moja, ale chętnie do niej zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny staż i porcelana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też średnio to święto lubię i świętuję, ale prezenty zawsze lubię dostawać;))) Twoja patera mnie rozbroiła: wdzięczna i bezpretensjonalna;) Pozdrawiam i gratuluję wielu lat razem;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dopasowałaś paterkę, jest śliczna. A walentynki? Jesteśmy 30 lat po ślubie ale dalej mnie cieszą drobne gesty - z okazji czy bez okazji. Też dostałam czekoladki. Smacznego Aszko i dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna porcelana. Pooglądałam z wielkim zaciekawieniem Twoją kolekcję i jestem zachwycona.
    Sama też lubię porcelanę, najbardziej białą, lub białą ze złotym paskiem, ale muszę się ograniczać, bo nie mam miejsca do jej eksponowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej paterki dziś u mnie na targu był dzbanek.Znów kupiłam troszkę.PESTKA@

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger