14:47

I znowu odliczanie....

"Moi" wczoraj wyjechali.Tydzień minął jak przysłowiowy " bicz " i teraz dopiero ich zobaczę na święta.
Tobi też będzie tęsknił za swoimi panienkami


że o Dianie nie wspomnę
a ja ?
Ja pocieszam się pocieszajkami jak Serwis Kawowy z Wałbrzycha chociaż nie do końca o to mi chodziło.I mam na myśli rozmiar serwisu a nie sam serwis

i filiżanka z Royal Copenhagen -świąteczna z 1981r
musi mi to wystarczyć na jakiś czas.
Kolejny anioł-tym razem od córki bo już w naszym Home&You nie dostałam

Przy okazji pobawiłam się moimi aniołkami:)





I niech czuwają nad domen.
Miłego popołudnia



8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Anioły. Mam w oknie - witrażowe.. i uwielbiam je..:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny serwis,a anioły muszą być w każdym prawdziwym domu .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły świetne - też zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przyniosą szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły fajne, ale najfajniejsze są te.. żywe anioły na naszych zdjęciach;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas szybko płynie - porcelana to jednak jest cudo - inaczej wszystko smakuje :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pięknych drobiazgów u Ciebie Aszko, że nie wiadomo co ładniejsze. Aniołki są słodziutkie. A Święta już niedługo...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aszko cudna kolekcja aniołków i wspaniała porcelana:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger