14:40

Ciepłe lody w.......


Dzisiaj na słodko.Trzeba sobie niedzielę trochę osłodzić w taką pogodę.Do tego przykra rodzinna wiadomość więc na pocieszenie.....
Potrzebne są ;
3 galaretki w trzech szklankach wody rozpuszczone
 ser - ja użyłam homogenizowany 500 gr.zamiast np ubitej kremówki
paczka biszkoptów [zamiast spodu biszkoptowego] i pół kostki masła

oraz wspomniane ciepłe lody-ja wybrałam te mniejsze ale robiłam też z tych dużych jak kto woli murzynków
Pokruszyłam biszkopty [maszyna mi pomogła]
wymieszałam z roztopionym masłem
następnie wyłożyłam masą tortownicę

Zdejmując z lodów wafelki układałam je w tortownicy
a wafelki zjadłam chociaż mogłam się oprzeć:(

następnie zmiksowałam  serek z tężejącą galaretką


a,że serek był zimny więc szybko stężało i taką już mocno stężałą masą zalałam.Plus takiej masy to to,że lody nie pływały jak zalewałam
do lodówki na godzinę i efekt finalny

Nie jest za słodkie lekko kwaskowate dzięki galaretce.Bardzo orzeżwiające

A,że robi się tu i ówdzie już świątecznie wyjęłam moje kurczaki i kury szydełkowe które kiedyś sama popełniłam.





Po tej akcji już nie lubiłam szydełka:)
Miłej niedzieli







14 komentarzy:

  1. Ale sprytny i szybki deser !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłem podobne tylko z kremówką
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy przepis. Musze koniecznie wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten przepis, chętnie spróbuję. A kurczaczki słodziutkie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki - moje pierwsze wytwory:)

      Usuń
  5. Kurczaki śliczne, też mam takie, ale nie robione przeze mnie - mam do tego lewe ręce niestety.
    Deser bardzo ciekawy i napewno pyszny .... szkoda, że jestem na diecie, bo z pewnością bym go popełniła :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis wykorzystam,najwyżej zrobię dwa przysiady więcej:) Pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam,oj tam jeden mniej jeden więcej

      Usuń
  7. przepis bardzo fajny, zapytam tylko czy tortownicę należy wcześniej czymś wysmarować? czy odchodzi bez większego wysiłku:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger