09:31

Pocztówka z Austrii czyli my się zimy nie boimy

Są tacy którzy cieszą się z pięknej zimy i jeżeli dołoży się piękne widoki to nie widzę powodu do narzekania.Ale wolę oglądać na zdjęciach i cieszyć się ich radością
Dostałam wczoraj kilka zdjęć od córki która wypoczywa  z rodziną w Austrii.I dobrze,że mają fajnie


na dokładkę takie widoki


a ja? mnie wczoraj nosiło cały dzień i..pojechałam do miasta.Wyjazd udany bo....zaszłam do mojego [już] znajomego pana na rynku.I miał to

zerknęłam na sygnaturę i zapytałam ile chce - 8 zł powiedział.I jak tu odmówić:)
Sosjerka w idealnym stanie
 wg .Sygnatury

Giesche Fabryka Porcelany dawniej Czuday S.A. ( 1925 - 1929 )
- lokalizacja: Polska / Górny Śląsk / Katowice-Bogucice

- okres: 1928 - 1929
- kolor: zielony
Zapytałam pana czy będzie jeszcze coś miał z porcelany - jak mi przyniosą do sprzedania - odpowiedział .
Do tego dokupiłam tortownicę na nóżce.Na mały tort.I tak dzień beznadziejny zakończył się owszem,owszem
Ciekawe jaki będzie dzisiejszy.Miłego Dnia

10 komentarzy:

  1. Super zdobycze, ale roześmiane narciarki przebijają nawet starą porcelanę :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.Jak patrzę na roześmianą Martę to aż "lico" moje jaśnieje

      Usuń
  2. No tak, widzę, że też zaszalałaś:)))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobycze świetne:) A wakacje, jak widać wnusie mają udane. Super!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakupy.Mi się jakos nie udaje kupić od dłuższego czasu ani patery na nóżce ,ani tortownicy,a bardzo by mi się przydała.
    Wakacje super.PESTKA@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonka,za zimno pewnie.Mój "pan" przyjeżdża ale on stoi pod dachem

      Usuń
  5. ale radości!!!!A zakupy trafione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja mówię "znalazłam się w odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu"

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger