09:26

Kawą i ciastem

Witam niedzielnie
Zapraszam wirtualnie na kawę i sernik.Wprawdzie nie powinnam ciasta ale wczoraj znalazłam , myślę idealny przepis na szybki sernik bez tłuszczu z niewielką ilością cukru.Szybki,delikatny.Nie jest to tradycyjny sernik ze spodem itd,,,,
Warto spróbować
75 dkg sera zmielonego [ja miałam wiaderko popularnej marku]
5 jaj
150 gr cukru pudru
1 opakowanie Sernixu
skórką z cytryny
można rodzynki [nie miałam
szklanka mleka
Białka ubiłam z łyżką cukru pudru na sztywną pianę.
Ser,żółtka,mleko,Sernix  plus dodatki wymieszałam walkiem ,połączyłam z masą serową.
Blachę wysmarować ,osypać mąką ,wylać i do piekarnika - 170 st na 60 minut.Po upieczeniu z 10 minut niech posiedzi w piekarniku.
dla koloru dodałam trochę konfitury truskawkowej


I po takiej dawce moje endorfiny poszybowały do góry bo co to za odchudzanie jak trzeba sobie odmawiać przyjemności.
Polecam
Miłej niedzieli


18 komentarzy:

  1. ależ kusisz, ależ kusisz;) to taka prawdziwa, domowa niedziela..pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niedziela "bez" nie jest świąteczna:)

      Usuń
  2. Oj wpadłabym chętnie. Gorąca kawusia, pachnący serniczek i konfiturka z truskawką! W dodatku stół tak pięknie udekorowany. Można by posiedzieć i powspominać coś, albo pomarzyć o wiośnie...
    Wirtualnie jestem z Tobą, miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja chętnie bym porozmawiała i posiedziała w miłym towarzystwie:)

      Usuń
  3. Wiesz co, ale wiesz co...! To ja od miesiąca na odwyku, a tu coś takiego! Bez tłuszczu - taaa, sam serek, nie? A bita śmietanka gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmietana? a co to takiego [teraz] :):)sam serek

      Usuń
  4. a ja dzisiaj mam zamiar upiec jabłecznik...

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie nas Pani zaskakuje,zawsze dobrymi wyborami.Podziwiam Pani zapal do zycia nawet w chorobie,ciesze sie gdy ratuje Pani skrawki czasu,ktore dla innych sa niezauwazalne i dzekuje Pani ze codziennie moge byc blisko tak cieplej osoby,przyzwyczailam sie jak do kogos bardzo bliskiego.Moze to z tej przyczyny,ze w swoim zyciu postepuje podobnie.Dziekuje za codzienne mile wzruszenia.Ketrzynianka pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dzięki takim wpisom ma się chęć na więcej

      Usuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie, choć i ja nie powinnam jeść słodkości.
    Jednak wirtualnie nic mi nie grozi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiesz co, całkiem dobry pomysł, u mnie dziś ze śliwkami;))) Odchudzaniu stanowcze nie! - gdy tylko pomyślę o diecie robię się dziko głodna;)) A ta róża na filiżance - do Ciebie na kawę i sernik, nawet przez pół Polski - zawsze;) Chociaż chyba mam bliżej;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama widzisz jak niedaleko..świat jest mały a ja wierzę ,że.....kiedyś

      Usuń
  8. ..A ja dziś zrobiłam PAWŁOWĄ,bo niby czemu nie?Nie zajadam się słodyczami na codzień więc chociaż w niedzielę,,Moja pierwsza(i z cała pewnością nie ostatnia)PAWLOWA
    [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43f91c2d1a833710.html][IMG]http://images42.fotosik.pl/730/43f91c2d1a833710med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f97365ff5755c973.html][IMG]http://images34.fotosik.pl/521/f97365ff5755c973med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b8f15a8cd12cfd1.html][IMG]http://images36.fotosik.pl/341/4b8f15a8cd12cfd1med.jpg[/IMG][/URL]PESTKA@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonka,Pavlowa jest "naj" zdjęcie się nie wkleiło ale widziałam na FO

      Usuń
  9. ale mi smaka na noc narobiłaś!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,paskuda jestem :):):) ale wiem jak to jest "ta oskoma"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger