13:01

Dziadek

Dzień Dziadka- ważna osoba w życiu wnuka,często jego święto jest traktowane jako dodatek do święta babci.
Dziadków nie pamiętam i moja świadomość "dziadowska" to mój tata jako dziadek dla moich dzieci.Moja córka była jego pierwszą wnuczką i całą tkliwość i miłość którą nie zawsze potrafił nam okazać przelał na wnuczkę.Na dodatek urodziłam ją w dniu jego imienin. I bardzo żałujemy ,że nie doczekał jej ślubu i narodzin prawnuczki.
Zdjęcie moich rodziców z moimi dziećmi i synem siostry.Szkoda,że w tamtych czasach aparat nie był na wyciągnięcie ręki.I tych wspólnych zdjęć niewiele zostało
Moje wnuczki mają komplet dziadków i jeszcze jedną prababcię.
Mój mąż jako dziadek spisuje się znakomicie.Również jako ojciec zdał egzamin ale dziadostwo bez tych zobowiązań rodzicielskich jest łatwiejsze.Pamiętam jak Ada była mała i pojechaliśmy do Ikei.My piliśmy kawę a Ada bawiła się w kulkach.I w pewnym momencie usłyszeliśmy "dziadek ratuj!!! ". Tak szybkiego dziadka nigdy nie widziałam.Ruszył jak tur przewracając po drodze krzesła. Póżniej mi powiedział ,że ta jej ufność w to,że dziadek pomoże dodała mu skrzydeł.
Teraz ma dwie takie które musi ratować z opresji.



Wszystkim Dziadkom dużo zdrowia życzę jako  niespełniona  wnuczka

1 komentarz:

  1. Ja też nie pamiętam swoich dziadków i zawsze zazdrościłam koleżankom które jeżdziły do babci na wakacje.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger