11:11

Dla , ku pamięci

wklejam przepis.Wykorzystam go jako nagrodę jak waga pokaże upragnione "ileś tam" :) .Znalazłam go w jakimś czasopiśmie i wiem,że jak nie zanotuję to przepadnie

Krem Mascarpone z waflami ryżowymi i owocami leśnymi 4-6 porcji

250 g schłodzonej śmietany kremówki
250 g serka mascarpone
paczka pokruszonych wafli ryżowych w syropie z wanilią Food&Joy
2 kubki świeżych lub mrożonych owoców leśnych -borówka,malina
wiórki gorzkiej czekolady

Ubij śmietanę z cukrem [nie pisze ile,nie lubię takiej niestaranności w przepisach bo muszę się domyślać]
gdy masa zesztywnieje,  dodawaj stopniowo mascarpone, zmiksuje delikatnie na puszysty jednolity krem.
Do szklanej miseczki wsyp łyżkę owoców, nałóż łyżkę kremu,pokruszone wafle ,znów krem,znów wafle.Oprósz wiórkami gorzkiej czekolady.
Przepis zadziałał  na moją wyobrażnię z tym ,że jeżeli zrobię to zacznę nie od wafli a od bezów pokruszonych.

A tymczasem muszę zadowolić się filiżanką herbaty waniliowej w pięknej filiżance




i ostatnią pralinką { na szczęście} bo jak wiem,że są to korci

ślady na śniegu.
Tobi
Diana
Pan Domu

 a to ...nie wiem.Ostatnio mąż widział lisa na oknie jak wyjadał z karmnika ptaszkom,kota białego z czarnym ogonem a czyj to ślad-nie wiem...

Miłego Dnia


10 komentarzy:

  1. ten przepis... nie dotrwałabym do upragnionej wagi.
    piękna porcelana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i ja nie wytrwam bo za długo bym czekała:)

      Usuń
  2. Uwielbiam serek mascarpone i herbatę waniliową :)Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ten serek.Często daję go zamiast śmietany czy masła do deserów:)

      Usuń
  3. nie tylko filiżanka piękna, obrus wymiata po prostu... jaki śliczny staranny haft!
    ślady tajemnicze, nawet jak znane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ,lubię obrusy.Moje kupuję w tzw.lumpeksach.Czasami zastanawiam się dlaczego je oddają ale...niech oddają.Mam za niewielkie pieniądze coś czego sama nie zrobię:)

      Usuń
  4. Witaj , filiżanki masz wspaniałe :) tak trochę się porozglądałam i jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilona,witaj!!! nie mogę się oprzeć jak widzę:)

      Usuń
  5. Ślad jest niedźwiedzia, przecież to jasne!

    OdpowiedzUsuń
  6. A to skubaniutki się zapuścił daleko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger