20:07

Kto pomoże boćkowi

Z ostatniej chwili-nieplanowany post
 miałam jechać do miasta do fryzjera i czekałam na telefon od syna.Dzwoni,że już jedzie tylko mam wziąć aparat.Jedziemy do sąsiedniej wsi a tam na słupie w gnieżdzie stoi skulony bocian .Zrobiliśmy kilka zdjęć ,oczywiście tubylcy wyszli żeby porozmawiać "pani on pewnie po coś wrócił" "a kto go złapie,nie da rady" ja na to "ale to trzeba gdzieś zgłosić" pan się "zmył".
Wróciłam do domu zrzuciłam zdjęcia i zastanawiam się kogo powiadomić.I wysłałam zdjęcia do regionalnej telewizji po godzinie artykuł ukazał się na ich portalu.

http://asta24.pl/news-news-4899-Kto_pomoze_bockowi

Pani zadziałała bardzo szybko ale czy to pomoże nie wiem tym bardziej ,że jest co raz zimniej.I zastanawia mnie tylko jedno dlaczego w tamtej wsi nikt nie reagował,dlaczego ludzie przejeżdżając udawali,że nie widzą.A mnie jest tak po prostu po ludzku szkoda ptaka tym bardziej .Dodam , że wieś jest na szlaku bocianich gniazd


Co roku cieszymy się widząc pełne gniazda


Godz.20,46 - Pani  z TV zadzwoniła,że bocian ściągnięty i jest u weterynarza.
Hura !!!!!!!!!





8 komentarzy:

  1. Brawo dla Ciebie, może bocian zostanie uratowany. Czytałam na stronce podanej prze Ciebie, dzieje się widać z wpisów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze że jest uratowany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uratowany i zdrowy. Wspaniale, to Twoja zasługa :)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ha, ha!!!! Jesteś WIELKA!!! Jednak te media czasem stają na wysokości zadania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani,dziękuję Wam za miłe słowa.Najważniejsze,ze dobrze się skończyło przez...przypadek i bystre oko mojego syna.Smutne tylko jest to,że miejscowi nie reagowali ale do znieczulicy na wsi powoli się przyzwyczajam.Dla nich nadal zwierzę to zwierzę.Bo co za pożytek ze starego psa,bociana,kota - nieproduktywny to sio....

    OdpowiedzUsuń
  6. Aszko wielki buziak i uściski za uratowanego BOĆKA.Jesteś po prostu WIELKA!!!!!!PESTKA@

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie ze tak zareagowalas :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger