15:45

Ja pierniczę....jak w bajce....

Jak w bajce - kiedyś grałam w sztuce o Królowej Śniegu i podobne dekoracje mieliśmy.I zawsze jak mam przed oczami taki widok to przypominają się tamte lata.Mróz,m,szadż,słońce i ..bajkowy widok.








no i pierniczę .

Normalne ....
 i schowane
 z ciasta staropolskiego

z lukrowaniem poczekam na wnuczki
No i ciasteczka owsiane - jak to mówią "zasmakowałam w nich" :)

trochę zostawiłam do konsumpcji ,chociaż ja mam już dość smakowania czy aby na pewno dobre są.Dobre


I moja Diana w wersji  Black Red White




Miłej Niedzieli

12 komentarzy:

  1. Świetna akcja z bocianem Olu. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario,córka mi uświadomiła ,ze to mógł być bocian który miał jej przynieść dziecko 7 grudnia.Niestety życie zweryfikowało jej plany .Może dlatego tak bardzo podświadomie przejęłam się jego losem.Wiem metafizyka

      Usuń
  2. I u nas też dzisiaj tez tak było. PIĘKNIE!!!
    Ciasteczka i pierniczki -palce lizać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pogoda łaskawa w całym kraju-sprawiedliwie jest.
      Ciastka - mam dylemat gdzie je schować żeby nie kusiły.

      Usuń
  3. Za te widoki właśnie lubię zimę :) i za przytulne ciepełko mieszkania. Zapachniało mi piernikami - na pewno dobre są:) Ciekawa jestem tego przepisu staropolskiego - podzielisz się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doranno,robiłam go wg.tego przepisu.Robię tak już od kilku lat
      http://www.mojewypieki.com/przepis/piernik-staropolski
      Piernik będę dopiero piekła, dzisiaj oderwałam trochę ciasta na pierniki
      Jest naprawdę dobry

      Usuń
  4. jak pięknie i smacznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeciwko takiej zimie nic nie mam,moze bys mroznie,snieznie ale koniecznie slonecznie,ale pachnie :) :) ja tez dzisiaj ciasteczka pieklam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- słonecznie a nie jak dzisiaj - mrożnie,niebo zachmurzone i wiatr...

      Usuń
  6. pierniczenie,bardzo podoba mi się to określenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero ten wyraz poznałam w tym znaczeniu.Bo "ja pierniczę" mówiło się jako dziecko dziwiąc się czemuś:)

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger