20:27

I pojechali....i coś się skończyło

Zawsze jak córka wyjeżdża po świętach do siebie dla mnie kończy się okres świętowania a zaczyna odliczanie do następnej wizyty.Mieli jechać jutro rano ale postanowili wyjechać dzisiaj na noc tak żeby rano być w domu.Było pa.pa i tyle ich widzieli :)
A ja ?
Ja podsumowuję święta .i tak......
- rodzinnie na piątkę z plusem
-kulinarnie na czwórkę
-zdrowotnie -beznadzieja
Rodzinnie-bo mieliśmy wszystkich tych wokół siebie kogo chcieliśmy
Kulinarnie- nie będę ściemniać było momentami nieciekawie.Tradycyjnie nie wyszły mi makowce.Ptakom smakują .
Reszta cist była dobra nawet bardzo dobra.
 Grzyby zawsze przed suszeniem myję i potem od razu są gotowe po ugotowaniu.W tym roku [normalna pomroczność] tylko oczyszczałam ,suszyłam i miałam pamiętać żeby wypłukać.Nie pamiętałam :(
 No i dzisiaj miał być pożegnalny obiad-wymyśliłam karkówkę naciętą w plastry i przełożoną jabłkami.Potrawę którą już robiłam kilka razy i zawsze była idealna .Ale nie tym razem,- winna była karkówka.Okazała się ze "starej świni" [sorki za wyrażenie] i nie dość ,że miała typowy zapach to jeszcze po 3 godzinach w piekarniku była twarda.Była po prostu niedobra.
Zdrowotnie-nadal przeziębiona na dodatek Tobi ma od 3 dni sensacje żołądkowo-trawienne.Normalnie pies mi się przejadł .Jak do jutra się nie uspokoi jadę do weterynarza.
A teraz to co miłe......
Byłam dzisiaj w Home&You -trwają wyprzedaże - chodziłam,chodziłam i nic.Kupiłam tylko cztery świece i w wiosennych kolorach koszyczek.Niekoniecznie musi być świąteczny



od córki dostaliśmy  świeczniki
a dzisiaj w takim bardzo klimatycznym sklepiku dokupiłam choineczkę
i razem tworzy ładny komplecik - do wykorzystania za rok
bo tak jak pisałam powyżej dla mnie okres świąteczny już się skończył.
Miłej Niedzieli Życzę



11 komentarzy:

  1. Jak to mówią "święta, święta i po świętach "
    Pozdrawiam ciepło i wracajcie do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się kończy coś się zaczyna:)

      Usuń
  2. szybkiego powrotu do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wspaniałe a dzisiejsze zakupy super zawłaszcza choineczka.
    Życzę dużo zdrowia i spełnienia marzeń w Nowym Roku.
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są takie fajne okazje zakupowe.Żal z niektórych nie skorzystać

      Usuń
  4. No wiesz......może to był za przeproszeniem knur, a nie za przeproszeniem świnia.
    Wypij coś dla zdrowotności i Tobiemu nie zawadzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo do garów to trzeba mieć dzień i natchnienie. Jak nie mam - nawet jajecznica mi nie wyjdzie! Komplecik świąteczny cudny:-)))
    Zdrówka zyczę i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda.Widocznie tego dnia nie było natchnienia.

      Usuń
  6. Dziękuję za życzenia zdrowotne.Tobi ma się lepiej już nie musi co chwilę
    u mnie nieciekawie.Przypomniałam sobie jak "pieruńsko" może boleć ucho :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger