16:07

Czas relaksu

Witam w pierwszy dzień świąt.Po wczorajszym maratonie kuchennym dzisiaj tzw.laba.Córka pojechała do swoich teściów a my zbieramy siły przed dniem jutrzejszym.15 osób będę gościła i dodatkowego psa.Biedny Tobi:)
A wczoraj było tak
było bardzo rodzinnie.Brat z siostrą,siostrzeniec no i tzw.moi.Wnuczka nas wzruszyła czytając przed kolacją fragment Biblii.Wzruszała młodsza-Marta swoją radością z każdego prezentu.Piękny czas:)
                                                                Życzę miłego świętowania

4 komentarze:

  1. U mnie podobnie;) Rodzinnie i wesoło, a po kolacji przyszedł PRAWDZIWY Mikołaj;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie spokój totalny.Męża wysłałam z wizytą do rodziny a ja zostałam w domciu ze zwierzętami,pilnując ognia.Świętuję tak jak lubię w spokoju,ciszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie dobrego i rodzinnego świętowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny klimat Olu. Rodzinnie i ciepło.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger