15:30

Znalazłam i słucham i słucham.......

idealne na dzisiejszą pogodę
usłyszałam to w serialu i specjalnie oglądałam powtórki żeby usłyszeć ponownie.

Dzisiejsza mgła spowodowała kompletny "tumiwisizm" .
 Jedynym niusem była informacja,że moja wnuczka przeszła do regionalnego konkursu z języka angielskiego.Czekamy jeszcze jak sobie poradziła z języka polskiego. Smaczku dodaje fakt,że dziewczę wogóle się nie przygotowywało .Jest odważna i pewna siebie-poszła z marszu.I tak ma być. Córka zastanawia się jak będzie gdy zacznie się przykładać.
To są takie drobne radości jakie nam dostarczają nasze dziewczyny rekompensując odległość.
Wczoraj rozmawiałam z Martą przez telefon- w pewnym momencie mówi "babciu zadzwoń za pół godziny to pogadamy  bo idę na zakupy,pa..."    pilna  obserwatorka  zachowań swojej mamy.
Kolejne miły przerywnik to listonosz z przesyłką
piękna cukiernica do kompletu.Ale myślę,że jako pojemnik na powidła się nada
Jakoś jaśniej w domu dzięki takim kolorom.
No i te dwie piosenki które wkleiłam.Oglądając Na dobre i na złe- biło mi mocniej serce jak to słyszałam.Dzisiaj poszperałam i znalazłam.No i piłuję a,że w domu pusto to nikt mi nie marudzi,że w kółko to samo.
Miłego wypoczynku

3 komentarze:

  1. To była Marta. Ada była wtedy w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda,,,dzieki tym kolorom dom staje się cieplejszy...Uwielbiam patrzeć na Twoją porcelanę.Pierwszy raz zobaczylaki komplet w Czaczu.Stał sobie na starusieńkim stole obok porcelany obiadowej Dickens-a.Mało życia tam nie straciłam.Nie wiem jak długo stałam na bezdechu oglądając i wracając do tych porcelanowych stołów.Mąż zniknoł mi z oczu na jakiś czas,a ja sobie poszłam ponownie choć...popatrzeć na DICKENS-a ktorego właściciel pakował i z dziwnym uśmieszkiem powiedział SPRZEDANA PROSZE PANI.Ze łzami w oczach i wyrzutami ,,,jak ja mogłam takie cudo zostawić..wróciłam do domu,a mąż otwórz bagażnik coś tam mam dla ciebie....MÓJ DOCKENS(więcej nie pisze ,bo mam zawsze gardło ściśnięte jak sobie przypone co czułam...)PESTKA@

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger