19:27

O tęsknocie która nie mija

Dzisiaj cały dzień reorganizowałam komody.I okazało się,że mam znowu sporo niepotrzebnych rzeczy poupychanych.I to nie były "przydasie" tylko zepsuty automat do gotowania jajek,przeciekający nieszczelny termos,ekspres do kawy typu włoskiego,-po co ja to wszystko trzymałam to nie wiem.Jakieś pokrywki,przykrywki nie do pary ....teraz zrobiło się sporo miejsca do ponownego zapełniania.
Po pracy czas na herbatkę i niestety coś dla pokrzepienia



tak już mam.
Na Faceboku wkleiłam zdjęcie mojej wnuczki Marty z kotem .Musieli go sprzedać bo  działał alergicznie na Adę
I Ada pisze pod zdjęciem -tęsknie za Jerrusiem ;(
Odpisałam jej ,że wiem a znajoma napisała do niej

Adusiu !  tęsknota w młodym serduszku szybko mija- jak katar!!!!!

Na to moja kochana,mądra wnuczka odpisała

Niestety w tym przypadku tęsknota jest jak astma, która nigdy nie mija 

Cudowna riposta

Niestety moje wnuczki bardzo chcą mieć zwierzaka i Marta ma obiecanego kota jak Ada pójdzie na studia .No i to dziewczę młode co dzień pyta Adę kiedy na te studia pójdzie.Dodam,że Ada chodzi do piątej klasy:)
I jak tu ich nie kochać



:(

6 komentarzy:

  1. Ja staram się na bieżąco pozbywać zbędnych rzeczy. Nie mam miejsca na to na szczęście. *** To co pisałaś i cytowałaś o wnuczkach jest urocze i słodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga,ja niby też wyrzucam ale te jakoś omijałam:)
      Wnuczki ...no cóż

      Usuń
  2. ja musze takie remanenty w ciuchach zrobic i powyrzucac co niepotrzebne....
    a Twoje wnuczki swietne sa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aagaa,z ciuchami robię tak,że jak rok nie noszę to znaczy,że niepotrzebne są.Czyli do wora .Podobnie robiłam wczoraj

      Usuń
  3. Słodkie mądrale :-)
    Piękna filiżanka.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo mądrą wnuczkę - wie co jest ważne i że mimo, że tęskonta jest bolesna to chce tęsknić. Uścikaj ją ode mnie serdecznie.
    A może pomyślicie o odczuleniu?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger