12:17

Sielskie widoczki

Ostatnio pisałam,że bardzo podobają mi się scenki rodzajowe na porcelanie.nie mam całych kompletów tylko sobie "zbieram" i dlatego jest tych scenek sporo.Niestety mimo pięknej pogody nie mogę nic robić w ogrodzie więc bawię się aparatem



to już inna bajka - równie piękna ....wzór cebulowy.Zachwyca świeżością
holenderskie wiatraki
no i nasze wzory-rodzime , z Bolesławca,Włocławka i NN.Nie pokazuję chodzieskiej Iwony bo ona jest taka...."oklepana"


i mały kafelek - też kiedyś "wygrzebany".Bardzo lubię na niego patrzeć.Bije z niego sielski spokój

I tak sobie myślę,że można się poczuć jak dziecko jedząc z talerza .I wszystko się zjada z ciekawości co też jest na dole.
No tak to niezbyt dobry przykład dla kogoś kto  się już pół życia odchudza :):)

Czyszcząc galanterię i nie tylko bo "goście jadą"


racząc się kieliszkiem nalewki malinowej


życzę udanego Weekendu - podobno ostatni taki  ładny

4 komentarze:

  1. Dziekuje Pani przede wszystkim za cierpliwosc w pisaniu do nas czytajacych.Rozjasnia to nasze szare dni,szczegolnie tym samotnym.Jest Pani jak nieznany Przyjaciel,na ktorego mozna bezwarunkowo liczyc.Zawsze odwiedzam ten kacik z duza przyjemnoscia,dziekuje.Ketrzynianka klania sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kętrzynianko-anonimowa to ja dziękuję za cierpliwe czytanie i ciepłe wpisy.Miła jest świadomość,że ktoś czyta,że komuś się podoba.Jest mi miło gościć Przyjaciela

      Usuń
  2. Taką starą porcelanę pamiętam z młodości z Legnicy.W po niemieckich domach było ich bardzo wiele.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eljot,będąc dzieckiem bawiłam się z innymi w ruinach poniemieckich domów.I wyciągaliśmy potłuczone talerze może i były też całe [miałam 5,6 lat i szczegóły uciekły].Pamiętam ,że były kwiatki i podobne fragmenty ze scenkami.Takie błyski w głowie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger