21:56

Pożegnanie

Dzisiaj pożegnałam się na długi czas z ciastami.I mam nadzieję,że wytrwam w postanowieniu do 1 listopada bo w święto "ciasto musi być'.
Nie jest tajemnicą,że lubię słodkie,że lubię piec dla samej przyjemności pieczenia.Niestety moje ciało szybko reaguje na nadmiar słodkości.
Ostatnio namiętnie robię "owoce pod kruszonką" ze wstydem przyznam,że nieomal co dzień.Nigdy nie zdążyłam udokumentować bo tak szybko zjadaliśmy.

I tak
"spadła gruszka do faruszka"
"spadły także dwa jabłuszka" tu powinno być o śliwkach ale są banany bo śliwek już nie ma

wysmarowałam formę masłem
a pół kostki rozpuściłam
Pokroiłam jabłka i gruszki w słupki a banany w plastry i ułożyłam w formie.
Następnie
1 szkl.mąki, 1/2 szkl.cukru i cukier waniliowy
wsypałam do ostudzonego masła i zrobiłam kruszonkę
położyłam na owoce i do pieca nagrzanego do 200 st wstawiłam na ok.25 minut
ubiłam śmietanę
i gotowe.Pół godziny wystarczyło,żeby dołożyć kolejne kalorie
Nakłada się łyżką bo jest sypkie ale za to ......pyszne.Chrupiąca kruszonka pachnąca wanilią i owoce.

A za oknem piękna jesień.Jest bajecznie kolorowo i są to kolory które bardzo lubię





Wiem,że już je pokazywałam ale z każdym dniem są bardziej kolorowe.

Kwitnie róża Mazowsze-ależ ona piękna













5 komentarzy:

  1. A te owoce pod kruszonką to można traktować jako nieciasto? Bo też próbuje chronić swoją wagę i z ciastami się chwilowo rozstałam. Piękne winorośle. Warto było czekać całe lato ,dla takich widoków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszko,w tym cieście,niecieście najbardziej kaloryczna jest kruszonka bo i masło i cukier i mąka.Owoce-one tez chyba mi się przysłużyły:(a ja już wagi nie chronię ja ja muszę zgubić

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis; szybki i wygodny. Musi być niezwykle smaczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. SŁODKOŚCI :) Ja również lubię wypieki ale ograniczam gdyż jest jeden łakomczuszek w domu który i tak już powinien schudnąć co najmniej 20 kg .. Pozdrawiam Jesiennie i Kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maria-łatwe i dobre
    Monika-u mnie wszyscy to łasuchy łącznie ze mną(:

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger