10:49

Wiosny cd.

Właściwie mogło by zostać tak na cały rok
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

piwonie-jeżeli nie będzie przymrozków jak rok temu to ...wazonów zabraknie.Każdy pęd ma na końcu pąk.Nawet kilka nowych zakwitnie
Obrazek
piękny widok rozkwitających paproci [w tle siatka przeciw adoratorom Diany i zapora dla Tobiego,zaraz nie będzie jej widać]
Obrazek Obrazek
w paprotkach rosną tulipany i inne cebulowe-nie sadzone ale jakoś przeniesione
Obrazek

No i mam warzywnik
Ujarzmiliśmy Caninę i odsłoniło się wejście do takiej nieużywanej części.Trochę uszkodziła tuje ale gałązki nie są suche więc liczę ,że się zregeneruje
Obrazek
dalej wygląda dobrze
Obrazek
no i wspomniany warzywnik :D niewielki ale tyle syn odkopał.W tle postawił sobie wędzarnię.Stara się dziecko ;:224
Obrazek

4 komentarze:

  1. Śliczny masz ogródek.Podziwiam Twoje mozaikowe zdjęcia.Są piękne. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jak pięknie u Ciebie!!A warzywniak wcale nie taki mały,ja mam chyba mniejszy.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna mogłaby trwać cały rok, wcale a wcale by mi się nie nudziło, tulipany kwitna jak oszalałe, warzywnik super, pozdrawiam i zaprszam do mojego ogrodu, u mnie piwonie wschodza ale pomimo dbania o nie nie kwitną, tylko krzewiasta kwitła na różowo w zeszłym roku, nie wiem czy za głęboko je wsadziłam, czy licho jakieś?
    www.okiemjadwigi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ładne różaneczniki u nas wszystkie azalie pomarzły - może za małe były Ewa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger