18:06

Czy to normalne?

Żeby kwietniu były takie upały? a gdzie okres przejściowy,gdzie płaszczyki wiosenne [Alko wie o co chodzi].Wiem,że zaraz się załamie -pogoda- i ma być zimno ale
goocha, OlQA, Alko-jest cudnie chociaż dzisiaj cudniej to oglądać przez zacienioną szybę.O ile wczoraj jeszcze wychodziłam to dzisiaj cały dzień w domu bo za gorąco.Podlałam tylko hortensje bo one muszą pić.
Picie-zaczęłam znowu dietę bo niestety odpuściłam a nowe ubrania nie są rozciągliwe.Wytrzymałam już 2 dni co wziąwszy pod uwagę ,że jest niedziela jest sukcesem.I piję,piję, piję....
Patrzę przez okno saloniku -tu najchłodniej i mam przed oczami wielkie drzewo-tuję.
Alko-pamiętasz pamiętnego sylwestra? po 24 tańczyliśmy wokół tego drzewa trzymając się za ręce.I było tyle miejsca.Jednej osoby już nie ma z tamtego towarzystwa ale doszło 2 facetów i 3 dziewczynki.
Teraz koło drzewa i poda jałowcami zmieści się tylko Diana i Tobi. Dla niego to prawdziwa puszcza dla Diany taki sobie lasek
Czemu tak mi się zebrało na wspominki-otóż na dworze upał a wtedy był mróz .I teraz siedząc w pokoju zaczęłam przeglądać zdjęcia z tamtych szalonych lat [nie tylko sylwestra] i tak mnie wzięło na wspominki.
Starzeję się.

4 komentarze:

  1. Wspominki to bardzo fajna sprawa. Podziwiam Cię z tą dietą, czy to dalej Pan D.? Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,pan D.Jestem wierna :) poszło już 1,30 kg.I wiem,że na razie to woda ale radość.Hmmmm

      Usuń
  2. To takie wiosenne ...lato.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekjit,miło mi Cię ,czytać ?.Ciekawa jestem jakie będzie lato:)

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger