20:58

Wypełniacze

Na zewnątrz przygotowania do wiosny tzn.deszcz ,w miarę  [jak na te porę roku] ciepło a ja wykorzystuję końcówkę wolnego czasu i wypełniam go radosną twórczością.I uwaga będę się chwalić.
I tak-poprawiłam  paterkę Villeroy&;Boch tzn.  dodałam talerzyk i zmieniłam uchwyty.Ale nadal nie jestem w 100% zadowolona.To nie jest jeszcze to co chciałam.....
Wczoraj skleiłam i pomalowałam dwie tacki.



Miała być biała ale pomyślałam,że będzie pasowała do doniczki kupionej w ulubionym sklepie.Ciężkiej ,glinianej

spodobało mi się szare
na tyle,że poświęciłam dzisiaj 2 doniczki i przemalowałam je

a skoro o zakupach to udało mi się kupić to !!!


 Dziadek do orzechów-wysoki na 35 cm.Duży....i na łupaniu orzechów stracił jednego wąsa ale ma rok żeby mu odrósł.
Kolejny groszowy zakup to kosz na butelki-w końcu się na niego zdecydowałam. Pomalowany wygląda lepiej
No i na koniec patera drewniana.Sama zrobiłam....mówiłam,że będę się chwalić
Pomalowałam suchym pędzlem  czarny świecznik i wygląda o wiele lepiej.Kura zadowolona:)

i zrobiło się biało


Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i  życzę Miłego Tygodnia!!!!

9 komentarzy:

  1. Naturalny kolor wikliny jest piękny, ale koszyczki pomalowane na biało zyskują jeszcze więcej uroku :) Zdradź, proszę, jaką farbą malowałaś? Tak się przymierzam do renowacji starych koszyków i przymierzam... bo wciąż nie wiem, czym malować. Filiżanki prezentowane w poprzednich postach - piękne. Nie moge się zdecydować, które wolę - niebieskie, różowe, a może zielone? Masz rację, warto mieć jedne i drugie na zmianę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Ja maluję farba akrylową.Wszystko tą maluję.Najpierw taka rozwodnioną a potem normalnie.Z dwa razy tak żeby dotrzeć wszędzie.Jakoś biała wiklina bardziej mi pasuje.
      Porcelana,hmmmmmmnie piszesz o zielonych - bo się skuszę:) Masz racje warto mieć więcej kolorów.I w zależności od nastroju popijać z różnych.Już myślałam,że skończyłam i zostanę przy niebieskich ale zobaczyłam czerwone i przepadłam.Porcelana to moje wielkie,wielkie chciejstwo

      Usuń
  2. "Chwalipięta" jesteś :-, ale masz się czym chwalić. Wszystkie zmiany są świetne. Jak jeszcze usuniesz " weryfikację obrazkową" ( jeżeli chcesz, oczywiście ) niezbędną do umieszczenia komentarza, to będzie wspaniale. Te literki są teraz tak trudno czytelne :-(.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko udoskonaliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Giga-mówisz,masz.Mnie tez te literki denerwują ale myślałam,że tak musi być.Okazuje sie,że niekoniecznie
    OLQA-dziękuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nowości!! Co jedno,to ładniejsze! patera z kloszem to mój faworyt!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaga,dziękuję.Długo się zbierałam żeby ją zrobić

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger