21:36

Nadal maluję

Dzisiaj wzięłam pod pędzel świecznik-kupiłyśmy go kiedyś z córką i miał zostać taki jak był.Czyli ciemno-brudno zielony
ale,że za oknem ponuro i buro a ja kupiłam puszkę nowej farby więc postanowiłam go przemalować.Dodatkowo stoi na komodzie gdzie mam same jasne "skorupy" no i w tle ma obraz sam w sobie ponury.
Córka-niestety przemalowałam ale jestem zadowolona z efektu.Dodam,że ma juz wszystkie świeczki jednakowe

ale ciągle mi było mało-wzięłam się za mały świecznik-świecący i nieużywany bo jakoś nigdzie nie pasował

po pomalowaniu zyskał na urodzie - tak mi się wydaje.:) został jeszcze jeden
Dzięki różowemu zrobiło się bardziej wiosennie.
Pojemnik na chleb- był jaśniutki i już nie pasował do niczego .Dostał kolor szary i takie będą już dodatki w kuchni a to za sprawą zakupu za kilka dni-lodówki-wielkiej i w kolorze tzw.Inox
to już kolejna szaro-popielata  rzecz w kuchni .Muszę dalej konsekwentnie
I jeszcze jedna drobnostka-miałam taki świecznik
ale dzisiaj pomalowałam ostatni ze świeczników i tak sobie pomyślałam,że jak bym zdjęła klosz i nałożyła na drugi świecznik to wyglądałby lepiej niż gdyby miał normalną długą świeczkę.Teraz wygląda jak ...lampa


a z podstawy od tamtego zrobię podstawę do białej paterki na jajka
Tu jeszcze przymiarka ale ze wszystkich podstaw ta najbardziej pasowała .
Najgorsze jest to,że mam jeszcze sporo farby

8 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo pomysłowa i podoba mi się to co robisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wieloramienny jako biały jest lżejszy i piękniejszy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde kobito ale szalejesz!Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i odpadło mi malowanie latem :( Co ja będę robiła przez wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Działasz w expresowym tempie!!!Niesamowita jesteś! A swieczniki w bieli wygladaja super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę każdemu z osobna odpowiedzieć.Mogę tylko raz a potem już hurtem.Albo w moim kompie albo cos mam żle
    Asiu i Wojtku,aaga-też tak uważam,
    anonimowa córko-a szafka na Marty kucyki?
    Alko -hmmmmm,zaskoczona!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger