18:00

Czerwone też jest ładne

Jakoś tak się złożyło,że do niebieskiej dołożyłam czerwoną.Porcelanę i zastanawiam się dlaczego tak póżno
Dzisiaj przyszedł komplet



Czekam jeszcze na kolejne 6 talerzyków do filiżanek które już mam.I na dzbanek.Będzie komplet na 12 osób i tyle potrzebuję
Niby mała rzecz a cieszy
Bardziej cieszy mnie paterka którą dzisiaj skręciłam.Podglądałam w blogach i postanowiłam wykorzystać kupione kiedyś talerze Villeroy&Boch.Płytki ,głęboki i 2 deserowe.
Tutaj http://jagodowyzagajnik.blogspot.com/ była wskazówka odnośnie wiercenia dziurki.Oddałam do szklarza i wywiercił.Uchwyty wykorzystałam z paterki kremowej.Tu nie mogły być grube bo zakryły by róże.I pewnie jak będę miała odpowiednią farbę to przemaluje uchwyty bo za bardzo świecące.






Poza tym zimno.Dzisiaj rano w samochodzie było minus 22 a na termometrze okiennym minus 20.
Wczoraj trochę popruszyło śniegiem ale tyle co mąką posypał.Popatrzyłam na róże-łodygi zielone ale po tym dzisiejszym mrozie to już nie wiem.



W piwnicy oleandry i agawy maja się dobrze


I chce się rzec - oby do wiosny !!!!

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba Twój sposób pisania, lubię sobie poczytać...bardzo ciekawie to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka u Ciebie!!!Paterka wyszła Ci pięknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima bardzo zimna niestety :-(, ale ptaki na drzewie ślicznie wyglądają i ile ich :-). Bardzo mi się podoba patera i pomysł jej zrobienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger