11:01

Moje wytwory

Marzył mi sie klosz który by pasował do  paterki i chronił latem zawartość przed muchami.Podpatrzyłam sobie tu i tam i wyszło mi takie coś i nie tylko....
.Miałam druciany kosz do frytek [był w komplecie z garnkami] którego nie używałam.Mocna ,sztywna siatka idealnie się nadawała
Obrazek

odcięłam mu "uszy"
Obrazek

potrzebowałam uchwyt-miałam końcówki do karniszy i mały drewniany świecznik -też nieużywany
Obrazek
niestety połączony razem i doczepiony do klosza wyglądał nieproporcjonalnie.Wykorzystałam do innego pomysłu.Musiałam czekać do dnia następnego i pojechałam do NOMI gdzie kupiłam końcówkę do karnisza drewnianą.Odcięłam potrzebny kawałek [nie zrobiłam zdjęć :( ] połączyłam z końcówką żeliwną i pomalowałam.Pomalowałam również klosz druciany -farbą akrywlową

Kolor dobrałam do patery na której ma stać-waniliowy.
I w ten sposób mam komplecik

Obrazek

Do kompletu pomalowałam koszyczek który robi za serwetnik.Był "paskudnie" złoty :D
Obrazek

Kolejna rzecz -kupiłam sobie paterkę dwupiętrową ale nie podobały mi się uchwyty-takie cienkie ,świecące

Obrazek
w "klamociarni" kupiłam za 2 zł po szt.świeczniki drewniane
Obrazek
jeden trochę ucięłam i pomalowałam,połączyłam talerze z górą której nie wykorzystałam do klosza-tu mi pasowała-i tym sposobem mam to co chciałam ;:108

Obrazek
razem z paterką z kloszem stanowią komplet który wydaje mi się,że jest ładny
Obrazek
jeżeli dodam do tego świeczniki które też kiedyś zrobiłam wydaje mi się,że jest :uszy
Obrazek

4 komentarze:

  1. Ales Ty pomyslowa. Piekne rzeczy wyczarowalas, podziwiam ;-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. łał ale świetnie poprzerabiane przedmioty pomysłowy ten klosz a kosza na frytki!!!!:)a patera - super i wszystko tworzy fajny komplet!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaki!!!!!Z ust wyrywa mi się tylko WOW!!! No ślicznie to wszystko wymyśliłas i wykonałaś!!! Efekt super!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niezwykle , że Ci się chce ? Pa.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger