14:19

Ciągle pada.....

Powinna sobie śpiewać ale  nie śpiewam bo dobija mnie pogoda.Powinno być mrożnie,słonecznie,przejrzyście jak rok temu a tymczasem jest mokro,chmury nad głowami,szaro,buro .Do tego niskie ciśnienie i głowa od kilku dni ciąży.Wiem,że była susza ,że w listopadzie nie padało,że musi się wypadać ale  to już lekka przesadza.Choinka się sypie a czekam na kolędę i nie wiem kiedy przyjdzie,wszystkie świąteczne ozdoby wyglądają  jak nie na miejscu...no  namarudziłam.
Teraz coś dla ciała-jakiś czas temu kupiłam sobie Halogen Oven,taki kombiwar.I testuję w nim różne potrawy.Dzisiaj kolej na kurczaka pieczonego w całości.Miał być nadziany ale nie kupiłam potrzebnych produktów.
Tu się piecze w temp.200 st
Tu już upieczony-skórka odpowiednio chrupiąca i wilgotny w środku.


Dodam,że był bardzo dobry.

Teraz coś dla ducha-kolejny anioł.

i świeczka.Knocik obcięty:)

Jestem fanką serialu Siedlisko.Do domowej niepisanej tradycji weszło oglądanie latem wszystkich odcinków razem z córką i starszą wnuczką.Teraz pokazują go w telewizji i też oglądam.Kupiłam sobie książkę Janusza Majewskiego który napisał ją na podstawie scenariusza i...nie mogę   wczytać się w atmosferę z filmu.Jest sporo scen,dialogów z filmu ale to nie to.Nie porwała mnie.Może gdybym najpierw przeczytała a potem obejrzała byłoby inaczej.Podobnie było z Rozlewiskiem ale tam film mnie rozczarował.Myślę,że chyba jednak nie warto mieszać  i albo jedno albo drugie "konsumować".

I żebym nie była gołosłowna -kolejne deszczowe chmury

Wrrrrrrrrrrrrrrrrrr

8 komentarzy:

  1. Łał, ale smakowicie wygląda kurczak !
    Jeszcze nigdy film nie podobał mi się bardziej, niż książka. Zawsze się rozczarowuję. Wyobraźnia podsuwa zupełnie inne obrazy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczak wygląda smakowicie. Aniołem jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczak wygląda bardzo apetycznie :-). Ja też myślę, że albo książka albo film, poco się czymś rozczarować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczak wyglada wspaniale. U nas pogoda nie lepsza. Zycze dobrego nowego tygodnia i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak wygląda baaardzo smakowicie!!
    U mnie tez cały czas coś chlapie.
    Dzisiaj wyczytałam nas stronie naszej parafii ,że kolęda na mojej ulicy odbędzie się 30.01...Moja choinka nie wytrzyma....Sypie się już niemiłosiernie...
    Serdeczne pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pada!kurczak wygląda apetycznie ale Anioł skradł moje serducho!!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siedlisko ogladałam milion razy a do ksiązki się przymierzałam ale były inne wydatki a teraz to już nie wiem , czy warto-dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger