08:04

Wyprzedaże

Witam o poranku....
Korzystając,że moje dziewczyny jeszcze śpią zrobiłam przegląd nowości.Lubię poświąteczne wyprzedaże.Nie te "ciuchowe" ale "świąteczne" poświąteczne.Pojechałyśmy do Home&You i trochę dokupiłam.Nie było już dużego wyboru ale coś się znalazło.
Konik na biegunach-świeczka.Dołączył do tego co już mam.Wycięłam tylko knociki żeby nikogo nie kusiło a dodatkowo pamiętam jak strasznie spalała się świeca Nike.Od głowy:(

Miska-w święta zawsze jest tyle owoców do postawienia w różnych miejscach w różnych pojemnikach
Paterka na pierniki do kolekcji piernikowej.
Koło tej też nie mogłam przejść obojętnie.Ona wydaje mi się taka ponadczasowa czyli do użycia nie tylko w święta.Na większe orzechy czy mniejsze ciasteczka.Uf...lubię takie drobiazgi :-)
No i porcelanowa ramka na zdjęcia.Przeceniona o 70 % i mam dziewczyny w jednym miejscu :-)
Jak na jeden wyjazd to jestem kontenta z zakupów.Nie wykluczam ,że jak jeszcze zajadę i coś będzie coś co wpadnie mi w oko....
Kolejny zakup ale już nie w tym sklepie.Najpierw kupiłam dwa talerzyki,myślę sobie będą dla dziewczyn jako większa zachęta do jedzenia w święta.Potem pomyślałam,że mogą być jako deserowe do ciasta dla wszystkich.I dokupiłam jeszcze kilka.I to nic ,że używane będą tylko w te dni.Świeta są tak krótko,że trzeba się nacieszyć.A takie gadżety w tym pomagają
Ten czas powoli się kończy i zacznie się odliczanie do kolejnych.I korzystając z obecności córki i dziewczyn robimy sobie grzańce [bezalkoholowe] bierzemy sobie pierniki,zapalamy świeczki i rozmawiamy,planujemy ot,takie babskie rozmowy.Ulotne chwile,zostają zdjęcia na potwierdzenie wspomień




A śniegu jak nie ma tak nie ma....

5 komentarzy:

  1. Fajne zakupy. Ten ostatni trojak jest bombowy.
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tymi zakupami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konikowe świeczki rewelacyjne! I też nie miałaby serca ich odpalić:-)))Smaczności na Sylwestra na nowych talerzykach i Szczęśliwego Nowego Roku!
    Asia i Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy super. Szkoda że mi trudno się wyrwać na takie wyprzedaże poświąteczne!!:(No i smutno że śniegu nie ma...!

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo dobry pomysl z zakupami po swietach z przeceny. Tez tak musze zrobic. Piekne rzeczy dostalas. Sliczne motywy swiateczne tez na innych zdjeciach.
    Dziekuje i zycze rowniez Tobie i rodzince szczesliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger