11:49

Odpoczynek

Miło mi ,że mogłam przyczynić się do domowego wyrobu nalewek.
Bestyjeczko-masa krówkowa to mleko w puszce już ugotowane.Nie trzeba gotować.I dziękuję za zaproszenie.Jak wrócę odezwę się.
O bombkach wypowiedziała się moja anonimowa córka :):)
Jutro wyjeżdżam na zasłużony -męża odpoczynek-mąż pracoholik -tak więc tym bardziej zasłużony.
I chciałam o dzisiejszej młodzieży żyjącej w pośpiechu,operujący skrótami typu "nara,siema itd...."


.Syn mój prawie dorosły ale przy "mamie" oglądał kilka dni temu Hamleta.Wiem,że to ciężka lektura i trzeba mieć dużo samozaparcia żeby przebrnąć przez wiersze.Filmy są "strawniejsze".I jest w filmie scena w której "pani "opowiada" o śmierci Ofelii.Opowiadała o tym z 10 minut .Ja sobie prasowałam i słuchałam jak to kwiaty zbierała ,jakie to kwiaty itd....aż doszła do sedna.Na to syn-"musiała tyle mówić? wystarczyło powiedzieć- Ofelia nie żyje".Zatkało mnie ale w dobie SMS,krótkich informacji nie mogłam mu przyznać racji .Ale nie zrobiłam tego głośno,natomiast dostał wykład o wrażliwości,pięknej [?] mowie itd.Chyba go nie przekonałam bo jego lektura to gazety motoryzacyjne i tym podobne.I ucieszyłam się,że jestem już w wieku przedemerytalnym -[chociaż chcą mi go przedłużyć] i nie muszę przerabiać szkolnych lektur z dziećmi.Bo wiem jedno-w okresie szkolnym są nie do przeczytania a teraz czytam je namiętnie.Tak więc jest jeszcze szansa dla mojego syna.
Na zakończenię zostawię Wam


i poprawiłam błąd który się wkradł :(

3 komentarze:

  1. udanego wypoczynku....a z tą młodzieżą to czysta prawda...:(Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego powrotu , po udanym wypoczynku . A propos 1): czy Szanowny Synek jest - jest już, prawie dorosły , czy może Szanowny Synek - jest jeszcze,prawie dorosły ?. Chciałabym to wiedzieć .
    A propos 2): co się stało z Ofelią ? Nie chodzi mi , bynajmniej, o Ofelię szekspirowska , ale o Ofelię różaną . Chciałabym to wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu róża przepiękna a jej nazwa mnie zaskoczyła... jednak nie jestem znawcą kwiatów,ale bardzo je lubię!!! Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie i Małżonkowi wspaniałego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger