16:25

Jesiennie i przedświatecznie

Kończą się prace w ogrodzie i zaczyna szaleństwo świątecznych zakupów,Szaleństwo to dużo powiedziane ale uzupełniam swoją "piernikową "kolekcję z Home&You.Są tam też inne cudeńka ale muszę być konsekwentna.
Domek,miseczke i dwa serwetniki kupiłam rok temu a w tym roku 2 filiżanki ,kabarecik , talerz na ciasto i beczułke na np.ciastka



Na razie wszytko chowam żeby się :nie opatrzyły".
Byłam też w sklepie Villeroy w Białymstoku i ....popatrzyłam sobie i jak mantrę powtarzałam -nie podoba mi się......Kolekcja świąteczna cudna ale najtańsza  rzecz kosztowała wiecej niż cały mój zestaw "piernikowy".Piękne rzeczy były.Wolę skupić się na tych z Home&You.Dzisiaj córka mnie poinformowała,że zrobiła tak zakup -zaszalała i kupiła świąteczne serwetki za jedyne 19 zł :)
A jak już tak świątecznie to kwitną mi grudniki oraz zarobiłam ciasto na piernik staropolski.Od 2 tygodni juz dojrzewa w lodówce


I mój słodziak-Tobi.Uwielbiam tego psa

9 komentarzy:

  1. Oj dawno Cię tu nie było!Fajnie że zajrzałaś!Kolekcja piernikowa piękna!:)I jeszcze tak informacje na tym tle co masz teraz na blogu ja nie widzę tekstu posta tz literki zamazują się z tłem...a szkoda:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniala kolekcja piernikowa moze ez sie zakocham w czyms podobnym hehe mam juz baniak na ciastka

    OdpowiedzUsuń
  3. aguś,już poprawiłam
    majowababciu-warto się zakochać .to takie bezpieczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleńko jak to dobrze, że już jesteś!!!! Od razu powiało nastrojem świątecznym i oryginalnymi zakupami. Śliczny i dekoracyjny jest ten zestaw...pamiętam z ubiegłego roku niektóre z tych pokazywanych śliczności. Dobrze, że udało Ci się dokupić pozostałe!!!! A Tobi, to rzeczywiście słodziak!!!! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana byłam w sobotę w tym sklepie i widziałam te cuda na własne oczy. Zakup poczyniłaś SUPER.
    Piękna kolekcja pięknych rzeczy. Święta w takiej oprawie będą wspaniałe.
    Pozdrawiam
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynko,trzeba sobie skrócić czas do...wiosny:)
    Danusiu,czyli rozumiesz mnie.Trudno się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja...i od razu robi się tak jakoś świątecznie.Mój biały kaktusik tż zakwitł i też te listeczki sa jakieś takie mało zywotne.Nie wiem czemu. za to u mojej znajomej i kwiaty i liście cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdradź, po ile te filiżaneczki i talerz ? Może wybiorę się do Krakowa, bo u mnie to HOME&YOU nie ma. A rzeczywiście są przepiękne !!! Gratuluję wyboru !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam tę kolekcję. Rok temu znalazłam kubki z napisem "cookie for Santa" w sklepie Nanu-NaNa i ozdobnymi ciasteczkami. Zupełnie jakby z Home&You, więc polecam rozglądanie się przed świętami w różnych sklepach w celu powiększenia kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger