11:03

Znalazłam

Szukanie zguby stało sie dla mnie sprawą priorytetową w ostatnich dniach.I szukałam już dla zasady a nie dla potrzeby.
Dzisiaj rozlewałam nalewkę malinową do butelek popijając i sprawdzając czy dobra i ma należytą moc.I chyba ma bo jak zaniosłam butelki do piwniczki to coś mnie tknęło i zajrzałam tam gdzie szukając nie zaglądałam.I znalazłam zgubę czyli pistolet na klej.Czyli jak się szuka to się znajdzie.I zastanawiam się kto mo pomógł Juda,Antoni czy nalewka :)
Kupiłam sobie a właściwie wyszperałam piękną skórzaną torebkę
skórka miękka kolor jak lubię i ma 7 słownie siedem różnej wielkości przegródek.Tu dopiero jest szukania ,najgorzej jak dzwoni telefon:)
Na pociechę upiekłam a właściwie ułożyłam sobie ciasto o nazwie 3Bit.
Warstwa herbatników,budyniu,herbatników,masy krówkowej.Na wierzchu miała być bita śmietana ale to by była juz przesada
Dobre jest
Pięknie świeci słońce i zacytuję fragment Chłopów Reymonta-teraz czytam Jesień
"Była niedziela -  cichy , opajęczony i przesłoneczniony dzień wrześniowy "
Idealnie w kilku słowach.Nie dziwię się ,że dostał nagrodę Nobla
Życzę opajęczonej i przesłonecznionej niedzieli

8 komentarzy:

  1. Torebka super a jak patrzę na zdjęcie z ciastem to ślinotoku dostaje. Pyszności pokazujesz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam że się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się oblizuję. Pomysł niezły z tym ciastem i szybki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zguba znaleziona dzięki nalewce oczywiście haha!!!A ciacho mniam!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Oleńko po długiej mojej nieobecności. Powiem Ci, że mam to samo...kiedy szukam czegoś, oczywiście znaleźć nie mogę. Kiedy poddenerwowana zaczynam odpuszczać, to nagle zaglądając do jakiegoś kąta po całkiem inną rzecz ...znajduję to czego szukałam wcześniej:)))) Torebka rewelacyjna, jak to dobrze znaleźć coś zakamuflowanego i nagle nowego:)))) Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. no taska niczego sobie, bedziesz miala co dzwigac i szukac ;) ;) prosze mi tu zarac kawalek ciacha podrzucic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błogosławione działanie nalewki .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebka! :)
    A ciasto jeszcze lepsze i takie proste! Te składniki mam zawsze w domu, już mi ślinka leci...
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger