14:23

Babcine małe przyjemności

Na początek dziękuję Ani i Wojtkowi,adze,Mari Par,blogowi niedzielnemu,Ogrodnictwu od A do Z .Jo-hanah  za miłe słowa.Jeszcze mam niewiele czasu na komputer-jesień w ogrodzie jest "gorąca"  ale muszę się pochwalić a właściwie pochwalić moją wnuczkę.Jest już w piątej klasie-dziewczyna bardzo inteligentna [to nie tylko moja -babci opinia] i w klasie odbyły się wybory na gospodarza klasy.Podobno wczoraj długo pisała swój program i widocznie spodobał się pozostałym bo wybrali ją na gospodarza klasy.Wiem jakie to ważne i jaki prestiż w społeczności szkolnej.I to są właśnie te małe przyjemności babci oddalonej o 500 km.Wieki minęły od moich małych przyjemności jako matki dzieci w szkole.I tak z perspektywy tych "wieków" myślę ,że wolę te babcine przyjemności.
Aduś-moje gratulacje

3 komentarze:

  1. Również gratuluję :):):) Może kiedyś wkroczy w świat polityki. Wielu tak zaczynało :):):)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  2. Babciu,gratuluje rezolutnej wnuczki. Mam nadzieję, że nasza pociecha też nam sprawi nie raz radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Babci i wnusi! Trzymam kciuki żeby wszystkie obietnice wyborcze udało się spełnić :D
    Pięknego dnia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger